حافظ مسلمی 1615 روز پیش
بازدید 30 بدون دیدگاه

کنفرانس فونسکا پیش از دیدار با میلان

پائولو فونسکا بعد از ظهر امروز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل میلان شرکت کرد که صحبت های تو در زیر قرار گرفته ست.

با توجه به بازی مقابل مونشن گلادباخ، آیا می توانیم بار دیگر جیانلوکا مانچینی را در همان پست مقابل میلان ببینیم؟

“بله ، این امکان وجود دارد ، به ویژه که در حال حاضر گزینه های زیادی نداریم. او خوب بازی کرد و نیازی به ایجاد تغییر در این زمینه نیست.”

آیا می ترسید با توجه به تعداد مصدومیت ها، خستگی در میادین ادامه داشته باشد؟

“بله ،آمارها نشان می دهد که ما فضای زیادی از زمین را در بازی خود مقابل بوروسیا پوشانده بودیم و با شدت زیاد در یک زمین سنگین بازی کردیم. هدف من اکنون این است که به بازیکنان کمک کنم تا به آمادگی کامل برگردند و با حریف فردا روبرو شوند.این در حالیست که میلان در میانه هفته بازی نکرده و شرایط بدنی بهتری نسبت به ما دارند. ”

دفاع بسیار خوب عمل کرده است.آیا احتمال دارد الساندرو فلورنزی را به عنوان وینگر بازی بدید؟

“همه گزینه ها را در نظر می گیرم. من در این مورد هنوز تصمیم نگرفته ام.”

با توجه به اینکه رم هر سه روز یکبار بازی می کند ، خاویر پاستوره و دیگو پرووتی چگونه کار می کنند؟

“پروتی مدتی است که با ما تمرین می کند. او آماده بازی است ، اما من نمی دانم میتواند 90 دقیقه بازی کند یا نه. در مورد پاستور ، با وجود این که بازی ها در حال حاضر فشرده و سریع می شوند ، امکان پذیر نیست.درست است که او بیشتر از حد معمول بازی کرده است ، اما ما نمی توانیم تغییرات زیادی ایجاد کنیم.”

بازیکنان بعد از بازی روز پنجشنبه از نظر ذهنی چگونه هستند؟

“تیم خوب کار می کند. شما نمی توانید گذشته را تغییر دهید و بنابراین ما فقط باید با یک ذهنیت درست در مورد بازی بعدی فکر کنیم. ما نمی توانیم روی برخی موارد تأثیر بگذاریم.یک بعد از ظهر سخت و ناگوار برای ما بود. شرایط داوری و مسائل دیگه ، اما اکنون باید توجه خود را به میلان برگردانیم.”

فابیو کاپلو به سباستینو اسپوزیتو توصیه کرد که از راه زانیولو پیروی نکند. از آن چه برداشتی میکنید؟

“من چیزی را که کاپلو گفته است ندیده ام و نشنیده ام و ترجیح می دهم درباره آن اظهار نظر نکنم. فقط می گویم در اینجا در رم همه ما به توانایی زانیولو اعتقاد زیادی داریم. او یک استعداد فوق العاده است. از زمانی که من اینجا بوده ام ، او همیشه در تمرینات مثال زدنی بوده است.او در پست خودش خارق العاده است ، بسیار زحمت کشیده و فداکاری خود را نشان داده ، این همان چیزی است که برای ما اهمیت دارد.”

ادین ژکو یک بازیکن با نقش برجسته در رختکن است. فکر می کنید بازوبند کاپیتانی دوباره روی بازویش بسته میشود؟

“فکر نمی کنم ، من معتقدم که این موضوع کاملاً بسته است و او در مورد آن صحبت نکرده است.فلورنزی کاپیتان تیم است و ژکو یکی دیگر از کاپیتان ها است.”

آیا بازیکنانی که شما به دنبال آنها می باشید ، برای تیم مفید هستند؟

“من نمی خواهم در مورد این موضوع صحبت کنم. من فقط اگر بخشی از تیم باشم در مورد بازیکنانی که دارم صحبت خواهم کرد. اگر هر گونه خبری وجود داشته باشد ، ما در مورد آن خواهیم گفت. در حال حاضر تمرکز من روی بازی فرداست.”

آخرین وضعیت میخیتاریان و اوندر چگونه است؟

“میخی هنوز تمرین را با ما از سر نگرفته . چنگیز از امروز تمریناتش رو با ما شروع کرده.او برای فردا آماده نمی شود ، اما برای بازی بعدی در دسترس خواهد بود.”

به نظر می رسد بازیکنان شما در پاس های نهایی اشتباه می کنند. فکر می کنید این چیزی است که می توانید در تمرینات برطرفش کنید؟

“درست است که ما در لحظاتی اشتباه کرده ایم.این چیزی است که می توانیم در تمرینات حلش کنیم اما در حال حاضر زمان زیادی در دسترس نیست.این مشکل اغلب با عدم تجربه در بین بازیکنان بسیار جوان است و یک روند عادی در پیشرفت آنهاست. توانایی تصمیم گیری صحیح در زمان مناسب با تجربه به دست می آید. این تیم می تواند فوتبال خوبی بازی کند و ما قطعاً باید در تصمیم گیری های خاص دقیق تر عمل کنیم.”

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *