حافظ مسلمی 1622 روز پیش
بازدید 39 بدون دیدگاه

مصاحبه فونسکا پیش از جدال با دوریا

پائولو فونسکا سرمربی آ‌.اس رم بعد از ظهر شنبه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل سمپدوریا شرکت کرد که در زیر قرار گرفته ست.

 

به نظر شما چه چیزی می تواند تعداد صدماتی را که در حال حاضر به تیم های هدف حمله می کنند ، کاهش دهد؟
“با تشکر از شما برای این سوال ، زیرا من اخیراً نگرانی های خود را در مورد این مشکل ابراز داشتم که همه تیم ها را تحت تأثیر قرار می دهد. بازیکنان در همه جبهه ها ، با باشگاه ها و تیم های ملی درگیر هستند. هر هفته صدمات جدیدی رخ می دهد – ما دیده ایم. من از این فرصت استفاده می کنم تا دوباره مسئله را مطرح کنم.بازیکنان برتر کسانی هستند که بیشترین آسیب را دارند. کسانی که فوتبال را در سطح عالی به نمایش می گذارند.باید این مسئله را مدیریت کنند ، زیرا بازیکنان برتر  در این دوره از مصدومیت رنج می برند. مردم پول خود را می دهند تا نمایش بهترین بازیکنان را ببینند. به نظر من در سطح باشگاه و بین المللی مسابقات خیلی زیاد است. بازیکنان وقت ندارند زمان بهبودی پیدا کنند ؛ یک بار دیگر فصل لیگ تمام می شود ، یورو ، جام جهانی و جام ملت های آفریقا برگزار می ود. بهترین بازیکنان فقط ۱۰ تا ۱۲ روز فرصت دارند تا بعد از یک فصل خسته کننده بهبود یابند – زمان کافی نیست و این آسیب ها آن را اثبات می کند. ”
چگونه می توانید بازی را مدیریت کنید؟ آیا این با سایر بازی ها متفاوت است؟ آ
“هیچ ارتباط مستقیمی با بازیکنان وجود ندارد. تفاوت در این است که من در هتل با تیم صحبت می کنم ، در حالی که ما معمولاً در ورزشگاه چنین کاری را انجام می دهیم. در آنجا به نونو کامپوس اعتماد خواهم کرد تا طرف مقابل را پیدا کند. از ابتدای کار من با او کار کرده ایم ؛ اعتماد به نفس و درک حداکثری وجود دارد – ما حتی نیازی به گفتگو هم برای درک یکدیگر نداریم ، زیرا او آنچه را که در زمین اتفاق می افتد می فهمد. ”
مشکل گلزنی در مسابقات اخیر؟
“این چیزی است که ما روی آن کار می کنیم. اگر تیم نتوانست شانس ایجاد کند نگران خواهم بود. در برابر کالیاری ده شانس گلزنی داشتیم و این مقابل تیمی بود که دفاعی بازی می کرد. ما در تلاش هستیم تا در تمام کنندگی خود را بهبود بخشیم ، که یک جنبه مهم است. ما در طول هفته روی بازیکنان تمرکز کردیم. ”
“من آنچه را که در تیم و گروه گفته شد ، آشکار نخواهم کرد. برای من ، فوتبال و سیاست دو چیز جدا از هم هستند و حتی نباید در یک خانه باشند. من دوست ندارم فوتبال و سیاست را در کار خودم مخلوط کنم. ”
کلودیو رانیری اغلب در دفاع متمرکز است. آیا انتظار دارید که آنها در اعماق نشستن باشند؟
“رانیری یک مدیر عالی است – او بسیار ماهر است. با به دست گرفتن یک تیم در تلاش ، او به دنبال ثبات دفاعی به تیم خواهد بود. این نحوه عملکرد است – اگر یک تیم نتواند به درستی دفاع کند ، نمی تواند برنده بازی باشد ، به خصوص در دوره ای که آنها اعتماد به نفس ندارند. من انتظار یک برخورد دشوار را دارم ، در مقابل یک طرف جمع و جور که به عقب بنشیند و به نظر برسد که ما را روی پیشخوان قرار دهد. ما باید مطمئن شویم که این رویکرد را باطل می کنیم. این یک مسابقه سخت در نقاط خاص خواهد بود و ابتکار عمل به احتمال زیاد با ما خواهد بود. ”
به نظر می رسد نونو رومانو فردی بسیار پرشور است. آیا می توانید تأیید کنید که او دیگر در کنار شما روی نیمکت نخواهد نشست؟
“نونو یک فرد متخصص حرفه ای است اما همچنین یک فرد دلسوز و برانگیز است. او کاملاً در کارهایی که انجام می دهد درگیر می شود. ما در مورد این وضعیت صحبت کرده ایم ، بین ما خواهد ماند و چیز دیگری برای افزودن وجود ندارد. ما باید از این شرایط درس بگیریم. به طور کلی ، همیشه باید چیزی یاد گرفت.”

آپدیت می شود…

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *