حافظ مسلمی 1704 روز پیش
بازدید 80 بدون دیدگاه

کنفرانس معارفه دروسی در بوکا

دوشنبه کنفرانس مطبوعاتی دروسی در بوینس آیرس آرژانتين برگزار شد.
دروسی معتقد است که جو بوکا مانند رم است و خود را آماده برای کمک بوکا می بیند.
دنیله دروسی گفت :”بوردیسو در مورد بوکا بسیار با من صحبت کرد. اگر شما وارد بومبونرا نشوید، هرگز حس فوق العاده اش را درک نخواهید کرد. همچنین من باشگاهی قابل اعتماد چون بوکا را یافتم.”
“هواداران بوکاجونیورز فوق‌العاده هستند و تنها راهی که می توانم جواب محبت های آنها را در زمین مسابقه با انگیزه مضاعف داد. من به عنوان یک بازیکن اینجا هستم و این مسؤلیت بزرگی بر روی دوش من است. ”
” هنگامی که بصورت رسمی از رم جدا شدم، بوردیسو به سرعت به من زنگ زد و من سریعا جواب مثبت دادم. بعد کمی فکر کردم، زیرا کنار آمدن با چنین تغییراتی دشوار است.”
” به این دلیل به پیشنهاد بوکا جواب مثبت دادم، زیرا من همیشه می خواستم در جوی فوق‌العاده آنها بازی کنم. من به بوردیسو اعتماد کردم، زیرا می دانستم که او مرا به جایی نمی برد که باعث ناراحتی من شود.”.
“من نیازمند کسی نیستم که به من قول بیهوده بدهد، من فقط به افراد قابل اعتماد نیاز دارم، زیرا فقط می خواهم فوتبال بازی کنم.”
“مهم است که مردم آرژانتين 24 ساعته فوتبال را دنبال می کنند، راهی که من آنرا انجام می دهم. من دوست ندارم در جایی باشم که مرا خاموش کنند.”


” اهداف من با باشگاه همسو است،قهرمانی در تمامی جام ها و التبه کوپا لیبرتادورس. من اینجا برای کمک به تیم هستم و بیشتر از این نمی توانم برای انجام اولین بازی برای بوکا صبر کنم.”
” هر فوتبالیستی باید روزی بازی در این جو را احساس کند چون اگر کسی عاشق فوتبال باشد نمی تواند چنین تجربه ای را از دست بدهد. ”
” مارادونا باعث عشق من به این تیم است و این عشق در اینجا به یک جنون تبدیل شد.”
“من در محیط دیوانه کننده رم زندگی می کردم، خیلی از فوتبالیست بدنبال آرامش و فراری از چنین جوهایی هستند. اما من در فضای به مانند رم به آرامش می رسم و جو بوکا شبیه رم است. بوکا را به این دلیل انتخاب کردم که هر اتفاقی در پایان فصل رخ بدهد، باعث خشنودی من می شود.”


” به عنوان یک بازیکن در هر سنی می توان آموخت و پیشرفت کرد. آرزو من این است که تجربه ای که برای سالها در اختیار بازیکنان رم قرار دادم، اکنون دراختیار بازیکنان بوکا قرار بدهم. من طرفدار مسی یا مارادونا نیستم ولی وقتی که روی فرم هستم می‌توانم به تیم کمک کنم.”

برچسب ها :

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *