حافظ مسلمی 1736 روز پیش
بازدید 38 بدون دیدگاه

نامه خداحافظی بالزارتی

فدریکو بالزارتی بعد از 7 سال رم را ترک می کند و او این خبر را در نامه اعلام کرد. به نقل از سایت رسمی باشگاه بالزارتی گفت:”بغضی که در گلویم احساس می کنم تنها دلیل نوشتن این نامه است.این تصمیم غم و افسردگی و افسوس زیادی را برای من به همراه می آورد؛زیرا کار من در مکانی که از اولین روز حضور، عاشقش شدم به اتمام رسیده است.”
” رم شور و شوق فراوانی دارد، چالش برانگیز است و شما را به یک مرد تبدیل می کند اینها دلایل من برای انتخاب اینجا بود.من این شهر و تیم را برگزیدم، زیرا چیزی به مانند رم وجود ندارد.”
” اکنون بعد از بعد از 7سال بدلیل استقبال و احترام، مردم و طرفداران رم که به من داشتند، سپاسگزاری می کنم. بدلیل قدردانی آنها به من به عنوان یک بازیکن و بعد از آن به عنوان یک کارمند و اما مهم تر از همه به عنوان کسی که عاشق تیم است، ممنون هستم”
” حتی کسانی که اهل رم نیستند هم می‌توانند نماینده رم باشند و برایشان بجنگند.از صمیم قلب برای استقبالی که از من داشتید از شما تشکر می‌کنم.”
“ما لحظات جادویی را با هم داشتیم. یک نسل فوق‌العاده که اشک همه رمی‌ها را برمی‌انگیخت. شگفت‌انگیزترین چیز در آن زمان اتحاد ما بود.”
” من از همه هم تیمی هایم در رم تشکر می کنم و همچنین تمام مربیانی که در در طول 7 سال حضور من در رم با آنها همکاری کردم. از زمن گرفته تا رانیری از همه آنها تشکر می کنم و همچنین همه کسانی که در تریگوریا کار می کنند. من از روز اول احساس می کردم در خانه هستم.”
از تمام کسانی که چیزی به من یاد دادند و نکته ای را یاد آوری کردند به و حرفه ام کمک کردند، سپاسگزاری می کنم. ما روزهای فوق العاده و تاریخی زیادی را با هم گذارنده ایم. فصل اول با گارسیا عالی بود، همچنين اسپالتی(💩) و دی فرانچسکو نیز روزهای خارق العاده ای را رقم زدند. بنظر من صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان بهترین صحنه باشگاه بود. ”
” البته این را نباید فراموش کرد که پشت تمام موفقیت های باشگاه کادر مدیریتی قدرتمندی وجود دارد، از مونچی، ماسارا، بالدیسونی و فینگا نیز تشکر می کنم.”
با تشکر از شما که همیشه در قلب من هستید. متاسفم که نمی توانم شخصا از شما در صورتی که در میانه میدان هستم و شما در آغوش گرفتم، این خبر را به اطلاع شما برسانم. از کوروا سود افسانه ای نیز سپاسگزارم. ”
“همچین می خواهم از رئیس جیمز پالوتا(🐷) تشکر کنم، بدلیل تمام کارهایی که برای در زمان مصدومیت و اوقات دیگر کرد، تشکر می کنم. رئيس همیشه پشت من بود.”
” ممنونم که هرگز مرا رها نکردی.من نمی دانم که آینده چه رخ می دهد . من باید تصمیم ام را در مورد آینده را با دقت فراوان وارسی کنم و بهترین تصمیم برای خود و خانواده فوق العاده
بگیرم. ”
” من دلم برای همه شما عزیزان تنگ می شود و فکر می کنم که این را قبلا اثبات کردم و از این بابت مطئمن هستم.”
” با تشکر از همه شما، شاید یک روز دیگر شما را ببنیم
با عشق، فدریکو❤️. “

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *