حافظ مسلمی 1748 روز پیش
بازدید 34 بدون دیدگاه

کلایورت :آماده فصل بعد هستم

جاستین کلایورت ستاره جوان رم در مصاحبه ای از انگیزه خود برای فصل بعد و گفته است. کلایورت به سایت رسمی باشگاه گفت :”من فکر می کنم که بسیاری از لحظات این فصل مثبت بود و مانند کلاس آموزشی برای من بوده است، این فصل درس های زیادی به من آموخت. این نخستین فصل من در باشگاه است و این موضوع برای من بسیار متفاوت است.”
“من همیشه سعی و تلاش خود را برای کمک به تیم به بهترین نحو ممکن انجام داده ام؛ اگرچه در بعضی اوقات خوشبختانه موفق بودم و در بعضی اوقات موفق نشدم. قطعا فصل بعد پیشرفت خواهم کرد. من همیشه فکر می کنم که می توانم این کار را انجام بدهم.”
من جوان هستم و فکر می کنم که این برای من یک مزیت بزرگ خواهد بود. من تازه به اینجا آمدم و مجبور به شتابزده باشم. باید یاد بگیرید که اینجا محیطی متفاوت، بازیکنان و هواداران متفاوت دارد و همچنین رقابتی جدید است و همچنین یاد گرفتم که اگر در زمین خودم باشم، همه چیز به خوبی رقم خواهد خورد.”
کل تیم به شکلی به من کمک کردند، به ویژه ریک؛ زیرا او یک هلندی است و قبل از من به اینجا آماده است. من می خواهم بگویم که از کمک های او و سایر هم تیمی هایم تشکر می کنم.”
“جوان ترین گلزن رم در لیگ قهرمانان باعث افتخار من است، اما من می خواهم به گلزنی ادامه بدهم، زیرا توانایی آنرا دارم.”
” دربی شهر رم مهمترین بازی فصل است. طرفداران و بازیکنان آنرا با تمام قلبشان حس می کنند. یک هفته قبل از دربی مردم می گویند :” باید دربی را برنده شوید”. ”
” زندگی در رم یک تجربه خاص است. مردم این شهر متفاوت هستند. زندگی کردن در این شهر چالش جدیدی برای یک جوان مانند است. من بسیاری از تفاوت ها را در خارج از فوتبال آموختم.”
“من در حال رشد هستم. من دیگر جوان به تجربه نیستم. وقتی به رم آمدم انتظار چنین چیزی را نداشتم. بازی کردن در کل فصل دشوار است من این را می دانستم. آماده فصل آینده هستم.”

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *