حافظ مسلمی 1750 روز پیش
بازدید 26 بدون دیدگاه

آینده مبهم توتی در رم !

در هفته جاری جلسه ای در لندن برای انتخاب سرمربی فصل آینده با حضور جیمز پالوتا و فرانکو بالدینی،گویدو فینگا برگزار شد و نتیجه به این ختم شد که پائولو فونسکا سرمربی فصل آینده آ.اس رم شد اما نکته مهم عدم حضور فرانچسکو توتی در این جلسه مهم بوده ست!به همین دلیل شایعاتی به وجود آمده ست.اخیرا شایعه شده ست که فرانچسکو توتی از فصل آینده مدیر فنی آ.اس رم خواهد بود و تاثیر به سزایی در انتخاب بازیکنان خواهد داشت از طرفی دیگر نیز به گفته کالچو مرکاتو کاپیتان سابق رم می تواند در کنار جانلوکا پتراکی مدیر ورزشی جدید آ.اس رم کار کند و نفوذ بیشتری در صحنه داشته باشد. اما او تمایلی به این کار ندارد.با این حال این وب سایت هشدار می دهد که ادامه همکاری پالوتا با بالدینی باعث شده تا گزینه ها را بازبینی کنند.

در ساعات گذشته در شبکه های اجتماعی و رادیو ها شایعاتی به وجود آمد که با توجه به سوءتفاهم هایی که توتی با باشگاه داشته و فضای کمی در انتخاب دارد، احتمال دارد تصمیم به ترک رم بگیرد!
با این حال فرانچسکو توتی به تازگی در توییتر شخصی خود نوشت:”در این لحظات،صحبت های زیادی گفته و چیزهای زیادی نوشته می شود.تلاش می کنند که افکار و انتخاب های من را بیان کنند.به زودی دیدگاه خود را در جایی مناسب بیان خواهم کرد.”

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *