حافظ مسلمی 1820 روز پیش
بازدید 30 بدون دیدگاه

رانیری : باید در فاز هجومی سریع باشیم،بازی با فیورنتینا حس اعتماد به نفس را به ما تزریق کرد

کلودیو رانیری در پنجمین بازی به عنوان سرمربی جالوروسی مقابل سمپدوریا قرار می گیرد. او معتقد است که بازی با ویولا حس اعتماد به نفس را به تیم تزریق کرده است . به نقل از وبسایت رسمی آ.اس رم رانیری به خبرنگاران گفت :

آخرین وضعیت مصدومان؟ سانتون امروز یک اسکن خواهد داشت و منتظر جواب آن هستیم. من ترس دارم که مشکل او جدی باشد. مشکل پروتی جدی نیست ولی برای این بازی در دسترس نخواهد بود ‌؛ اما الشعراوی آماده است و فردا می تواند به بازی برود. خاویر پاستوره به سختی روی بازگشتش کار می کند ولی همچنان آماده نیست. فلورنزی هم از هفته آینده به تمرینات گروهی باز می گردد.

در بازی با فیورنتینا در نیمه دوم بهبود یافتیم. نیمه دوم مسابقه نشان داد که بچه ها از لحاظ فیزیکی و تکنیکی خوب هستند ولی از لحاظ ذهنی ضعف بزرگی دارند. جنبه ذهنی ضعیف تیم باعث می‌شود که نشاط نداشته باشید و برای پیروزی خسته باشید؛ ولی با این اوصاف دو بار به بازی بازگشتیم و من از بابت خوشحال هستم.

آیا دروسی فردا 90 دقیقه بازی خواهد کرد؟ باید دید برای فردا که چه کسی در دسترس است. دنیله می خواست که روز دیگری به میدان برود. او بازیکن جنگنده ای است و می تواند به تیم کمک شایانی بکند.

چنگیز اوندر؟ چنگیز  در تمرین بسیار خوب کار می کند ولی هنوز آماده 90 دقیقه بازی نیست. تصمیم من به عملکرد او در امروز و فردا بستگی دارد.

شایعات مربوط به زانیولو؟ زانیولو به دفعات گفته است که می خواهد در رم بماند. او تا سال 2023 با رم قرارداد دارد. من درک می کنم که این شایعات برای بسیاری از مردم بسیار جالب است، ولی این باشگاه قصد این فروش زانیولو را ندارند و او نیز نمی خواهد باشگاه را ترک کند. بگذارید تا ماه جولای کاری به این قضیه نداشته باشیم. در حال حاضر امکان تمدید با او وجود ندارد؛مقررات به ما اجازه نمی دهد. پس بیایید همه آرام باشیم.نیکولو دوست ندارند که باشگاه را ترک کند و باشگاه هم می خواهد او را حفظ کند. امیدوارم که این آخرین دفعه ای باشد که در این باره بحث می کنیم.

اولسن یا میرانته؟ میرانته مقابل فیورنتینا خوب بود و فکر می کنم که او فردا ترکیب قرار بگیرد. من تمایلی به تغییر نداشتم و فقط می خواستم کمی به رابین استراحت بدهم.

شما فکر می کنید که همچنان می توانید جزو چهار تیم برتر باشید؟بازی با فیورنتینا اعتماد به نفس زیادی را به تیم داد و من می خواهم بیش از آن را در بازی مقابل سمپدوریا مشاهده کنم. این یک مسابقه مهم برای درک آنچه در برابر فیورنتینا انجام داده ایم، خواهد بود.”

ژکو در روز چهارشنبه به خوبی بازی کرد، او تمایل و اراده خود را نشان داد. ادین موفق به زدن گل نشد و همه ما می‌دانیم که گل زدن چقدر برای مهاجمان مهم است. او در این فصل گل های زیادی را به ثمر نرسانده است. در بعضی از صحنه ها او کمی خودخواهانه عمل کرده است اما این برای مهاجمان کمی عادی است. حرکات او خوب است و به تیم کمک می‌کند. من از او راضی هستم و امیدوارم خوب باشد.

تیم جامپائولو فوتبال خوبی را نمایش می دهد و خطرناک بازی می کنند؛ما باید مراقب باشیم و توپ را به فاز هجومی بیاوریم ، در غیر این صورت توپ در دست آنها خواهد بود

پلگرینی؟ او خوب است ولی صد در صد آماده نیست. من تصمیم خواهم گرفت که او بازی را شروع کند یا از روی نيمکت به تماشا بنشیند. شما همه دیدید که وقتی او به میدان آمد، چگونه بازی تغییر کرد. لورنزو بسیار هوشمندانه بازی می کند و او بخش مهمی از تیم است.

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *