حافظ مسلمی 1834 روز پیش
بازدید 38 بدون دیدگاه

شیک؛از رفتن مونچی ناراحت شدم

پاتریک شیک مهاجم چک تبار رمی از اینکه مونچی رم را ترک کرده است ناراحت است و معتقد است که داور بازی پورتو مرتکب اشتباه شده است. شیک به isport.cz گفت : “دیدن اینکه مربی کارش را از دست می دهد، هرگز خوب نیست. مربی، کادر فنی و پزشکی رفتند و مونچی هم رفت. ترک او به همه ضربه زد. من انتظار نداشتم که او برود. مونچی مدیر صادقی بود؛ همیشه از ما دفاع کرد. کار او مرا متعجب کرد و از این بابت ناراحت هستم. او با کسی مشکل نداشت. مونچی همیشه در تمرینات بود و اگر کسی مشکلی داشت با او در میان می گذاشت.
دیدار با پورتو؟ بعد از بازی رفت فکر می کردیم که می توانیم به دور بعد صعود کنیم و متاسفانه اینگونه نشد. بعد از آن بازی بسیاری از افراد برکنار شدند و تغییرات زیادی در باشگاه رخ داد.
خطای مارگا؟ بعد از پنالتی که برای پورتو گرفته شد من تصور می کردم که داور صحنه را بازبینی می کند اما حاضر نشد این کار را بکند. ما نمی دانیم او چرا این کار را انجام داد و بر اساس تصمیماتی که در گوشی به او گفته شد تصمیم گرفت و ما از این بابت بسیار ناراحت شدیم. در فصل پیش ما برای صعود به یک گل نیاز داشتیم در حالی که داور دو پنالتی برای ما نگرفت و امسال نیز اینگونه شد.
رانیری؟ او در تلاش است که نگرش مثبتی را به تیم باز گرداند و در حال پاکسازی وضعیت است و فکر می کنم در این کار موفق می شود. به نظرم رانیری مربی بسیار بزرگ و خوبی است و در کارش رو راست است با اینکه فقط چند جلسه با او بودم.”

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *