حافظ مسلمی 1845 روز پیش
بازدید 39 بدون دیدگاه

کلودیو رانیری به خانه بازگشت

رانیری در اولین مصاحبه خود با رما تی وی از موقعیت رم و شرایط حاکم ، نیاز به حمایت هواداران و احساسش از بازگشت به رم گفت
کلودیو 67 ساله با رم غریبه نبوده و نیست. وی متولد رم ابتدا بعنوان هوادار رمی و سپس بازیکن رمی و در سالهای 2009 تا 2011 مربی رم بوده و حالا به رم بازگشته تا 12 بازی پایانی فصل را برای رمی ها و با کمک رمی ها با موفقیت و بخوبی به پایان برساند
_ابتدا با احساسی که از برگشت به رم دارید حرف بزنید
“برای من بازگشت به رم پرمعناست، این بازگشت برای من همه چیز است. من همیشه یک هوادار رمی بودم، از دوران کودکی. شب ها زیاد میخوابیدم اما شب بازی، وقتی میفهمیدم که فرصت تماشای بازی را دارم خوابم نمی برد، و این همیشه علامت خوبی بود ”
-چه چیزی شما را به این باشگاه وابسته کرده؟
” رمی بودن من. من در سن سابا متولد شدم و در تستاچیو به مدرسه رفتم. رم در دی.ان.ای من هست، تمام زندگی من با رم در هم آمیخته است.
– امروز از زمین تمرین بازدید کردید چه چیزی در این هشت سال گذشته تغییر کرده؟
“روز طولانی ای بود، اما روز بزرگی بود، وقتی کاری را با لذت انجام بدهید احساس خستگی نخواهید کرد. تریگوریا قطعا بسیار تغییر کرده، چیزهای جدید زیادی در مرکز تمرین و باشگاه اضافه شده و باشگاه کاملا مشخص است که چیزهای باارزشی درخور یک باشگاه جهانی ساخته است. بعنوان یک هوادار رمی نمیتوانم کمکی برای ساختن امکانات درخور رم داشته باشم اما از این رشد و پیشرفت خوشحالم.
– بعد از باخت در دو بازی آخر به بازیکنان چه چیزی خواهید گفت؟
” از تمام بازیکنان خواهم خواست که هرچه درتوان دارند برای رم بدهند، برای کمک به یکدیگر و کار کردن بعوان یک تیم. برای نمایش هویت باشگاه مانند هواداران از بازیکنان هم میخواهم که این پیراهن را با افتخار و غرور به تن کنند، برای نمایش دادن با افتخار این شهر.
– اولین چیزی که روی آن تمرکز خواهید کرد در باقی فصل چیست؟
” اولین چیز بعد روانی و ذهنی بازیکنان است. بعد از دو باخت تلخ ودشوار و حذف از چمپیونزلیگ، البته که بطور طبیعی بازیکنان حس بدی دارند و احساس افت میکنند اما گذشته است و باید فراموش شود.

” باید از نو شروع کنیم مثل کاری که مردها میکنند. من همیشه در فوتبال سعی میکنم اینطور عمل کنم، هر روز. ما خوش شانسیم، یک بازی بازی میکنیم و بخوبی پاداش آن را میگیریم. من فکرمیکنم که یک شخص خیلی خوش شانس هستم. اما طبق نتیجه ما باید هرچیزی که در توان داریم را بدهیم . ما باید عظمت این پیراهن، این باشگاه و این هوادارها را نمایان کنیم.
” هوادارها پرشور هستند و البته که با باخت های تیم احساس بد و غمگین میشوند. اما وقتی میبینید که تیم در دقیقه آخر باخته و، با اشتباه داور و استفاده نکردن از وار نتیجه را واگذار کرده باید شما برای پیشروی تیم و تقویت بازیکنان کمکشان کنید. ما همه چیزمان را ، هرچیزی که در توان داریم برای هوادار خواهیم داد.
– بعوان یک مربی در سالهای اخیر چقدر تغییر کردید؟
” من تغییر کردم ، چون وقتیکه من شروع به کار کردم 32 سال پیش بود و بازی ها خیلی متفاوت بودند. اگر حالا از رم با من تماس میگیرند، تیمی که برای حضور در چمپیونزلیگ رقابت و تلاش میکند، این به این معنی است که من چیزهای بلد هستم و میدانم.
میل و اشتیاق به پیشرفت در من هرگز تمام نمیشود. قطعا من بعنوان مربی نسبت به سال پیش مربی بهتری هستم، یا نسبت به دو سال پیش ، و یا نسبت به زمانی که من شروع به مربیگری کردم.”
– در پایان پیامی برای هواداران
” من با تیم صحبت کردم و از آنها خواستم که به من چیزهای مشخص و واضحی بدهند برای بازی و برد. به هواداران میخواهم بگم که روزهای سخت و دشواری برای باشگاه هست، اما ما 12 بازی پیش روی خود داریم. شانس بازگشت به چمپیونزلیگ را داریم، بچه های تیم یک گروه و جمعی از بازیکنان خوب هستند؛ شاید هوز بعضی بازیکنان جوانتر در محیطی کاملا شبیه این به بازی گرفته میشوند.
پس از هواداران مان میخواهم که نزدیک این بازیکنان و این پسرهای جوان بمانند ، مخصوصا در لحظات سخت و دشوار. چرا که درنهایت با هوادارها و کنار آنها میتوانیم موفق شویم”

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *