حافظ مسلمی 1866 روز پیش
بازدید 37 بدون دیدگاه

مصاحبه دیفرا پیش از دیدار مقابل بولونیا

اوزبیو دی فرانچسکو سرمربی جالوروسی در آستانه دیدار مقابل بولونیا در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد که گزیده ای از آن در زیر قرار گرفته ست.

“بازی مقابل پورتو تیم به سختی تلاش کرد. تیم مقدار بیشتری از تعادل را نشان داد ، چیزی که برای پیش رفتن نیاز داریم.در طول فصل فراز و نشیب زیادی داشتیم.. حالا باید تا جای ممکن اشتباه کمتری مرتکب بشویم. خاطره خوشی از بازی قبل نداریم، اما این خاطره باید برایمان یک هشدار باشد  اما بازی متفاوتی خواهد بود، این بولونیا با مربی جدید و بازیکنان جدید بسیاری یک بولونیای متفاوت است. تیمی هستند که نسبت به قبل متفاوت کار میکنند.

زانیولو؟بازی خواهد کرد و البته باید این را هم مطرح کنم که ما ال شعراوی را در ترکیب نخوایم داشت.به ران او ضربه وارد شده، نمیشود گفت که در ترکیب است اما اگر با گروه بتواند تمرین کند باید وضعیتش ارزیابی شود و نامشخص است که در ترکیب باشد یا نه.شیک و اوندر هم در لیست نیستند، ما فقط سه چهار مهاجم داریم و پس نیکولو باید دوباره در پست بازی قبل بازی کند. از همه یک خواهشی دارم: اجازه بدین که نیکولو در آرامش باشد. نیکولو فقط یک جوان 19 ساله هست و نباید مسئولیت زیادی به او داده شود.حتی درمورد لباس شماره 10 هم صحبت شده در این روزها.اجازه بدهید فقط درباره رشد و پیشرفتش صحبت کنیم. نیکولو با شماره 22 خوب کار می کند باید بهش فرصت بدهیم تا به پیش رفتنش ادامه بدهد. زانیولو بازیکن عالی است که هنوز باید به بلوغ برسد.ده روسی؟در کنار انزونزی دنیله بازی خواهد کرد باید ببینم  چیدمان ترکیب چطور خواهد بود.ژسوس؟به عنوان یک دفاع وسط چپ مارکانو بیشتر مناسب است نسبت به ژسوس بخاطر ویژگی ها و مشخصات اصلی، مارکانو جنب و جوش و تحرک بیشتری دارد  و عادت دارد در فضای باز بازی کند. با توجه به فوتبالی که من تجسم میکنم ژوان ژسوس بیشتر یک دفاع وسط است. هنوز در مورد دفاع تصمیمی نگرفتم، ایوان ممکن است بازی کند، در مقابل کیه یوو خیلی خوب کار کرد و نسبت به تمرین ها در حال پیشرفت هست. ژوان هم بازیکن با اطمینانی است در دفاع.فلورنزی در وینگ و سانتون در جناح راست دفاع؟
فعلا به این مسئله فکر نمیکنم، شاید در آینده این ممکن باشد. برای سیستم 4-3-3 من چیزی میخواهم که بازیکنانی با مشخصات و شخصیت متفاوت در پست های مشخص را ترجیح میدهم. اما شاید در آینده تغییر عقیده دهم. سانتون یا فلورنزی فردا جناح چپ دفاع خواهد بود.”

 

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *