حافظ مسلمی 945 روز پیش
بازدید 71 بدون دیدگاه

مصاحبه زانیولو بعد از برد ترابزون

شب گذشته رمی ها در دیدار برگشت پلی اف کنفرانس لیگ به مصاف ترابزون اسپور رفتند که سه بر صفر به برتری رسیدند .نیکولو زانیولو نیز گل دوم را به ثمر رساند.او بعد از این برد مصاحبه ای انجام داد که صحبت های او در زیر قرار گرفته ست.

“خیلی چیزها از ذهنم گذشت. تمام روزهای بهبودی ، تمام سفری که طی کردم ، تمام اوقات که روی سکوها بودم و هم تیمی هایم را تماشا می کردم. خیلی چیزها.”

“من واقعاً خوشحالم. امیدوارم امشب شروع فصل جدیدی باشد. من می خواهم از خانواده ام ، همه کسانی که در لحظات سخت از من حمایت کردند تشکر کنم. من می خواهم از همه ، کارکنان ، مربی ، باشگاه تشکر کنم. همانطور که گفتم ، واقعاً خوشحالم. ”

مورینیو گفت به شما پیشنهاد داد که دو روز مرخصی داشته باشید ، اما شما به او گفتید ترجیح می دهید در تیم بمانید …!

“بله ، من قبلاً روزهای استراحت زیادی داشتم. شوخی های جداگانه ، اما من بازیکن رم هستم و حتی اگر نتوانم آخر هفته در سالرنتینو بازی کنم ، با تیم خواهم بود. هیچ چیزی را عقب نمی اندازم ، این شیوه ای است که من می خواهم کار کنم و راهی هستم که سعی می کنم پیام مناسب را به بقیه اعضای تیم ارسال کنم. ”

رابطه شما با ژوزه مورینیو چگونه است؟

“از همان روز اول که به تریگوریا رسید ، او واقعاً به من چنین انگیزه ای داد. هم من و هم تیم.

“او یک مربی شگفت انگیز است. هر روز که می گذرد او به ما کمک می کند تا ذهنیت برنده شدن را داشته باشیم ، هرگز تسلیم نشویم ، تا مطمئن شویم که همه ما بهترین چیزی را که داریم ارائه می دهیم. وقتی شما سختی می کشید و مورینیو را در خط تماس می بینید ، این به شما امتیاز بیشتری می دهد. فشار و با استفاده از این طرفداران نیز دویدن حتی بیشتر آسان تر می شود. ما می خواهیم این کار را ادامه دهیم. ”

در یک سال گذشته چقدر بزرگ شده اید؟

“این سخت ترین دوره زندگی من تا کنون بود. من باید هم به عنوان یک فرد و هم به عنوان یک بازیکن بزرگ می شدم ، در تمام این مدت چیزهای زیادی آموختم. قبلاً خیلی به باشگاه می رفتم ، اما اکنون این بخشی جدایی ناپذیر از آماده سازی تمرین من است. من هنوز می توانم بیشتر رشد کنم ، اما فکر می کنم در مسیر درستی هستم. “

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *