Kiyaniloo 988 روز پیش
بازدید 135 بدون دیدگاه

احتمال جایگزینی فلورنزی به جای اسپیناتزولا

الساندرو فلورنزی که تازه از یک پیروزی بزرگ در ومبلی بازگشته است،هنوز نمی داند ممکن است چه آینده ای برای او رقم بخورد چون باشگاه به او اعلام کرده است باید به دنبال تیمی جدید برای خود باشد.
الساندرو لوچی نماینده او به دنبال مقصدی جدید برای این ملی پوش ایتالیایی است هرچند تا اینجا این جستجو نتیجه قابل توجهی برای او نداشته است.
لوچی با اینتر و آتالانتا تماس گرفت با این حال دو باشگاه علاقه کمی به او نشان داده اند.زیرا اینتر به دنبال هکتور بیرین است و آتالانتا از مدافع فعلی خود هاتبوئر راضی است.
طبق گفته کوریره دلواسپورت،مشکل اصلی حقوق فلورنزی است که حدود ۴ میلیون می باشد و قراردادی که تا ۲۰۲۴ معتبر است.همچنین به نظر می رسد کاپیتان سابق رم راضی به نیمکت نشینی نباشد و می خواهد در تیم نقش اصلی را بازی کند.
در حال حاضر رم و نماینده مدافع ملی پوش تمام تلاش خود را می کنند تا تیم جدیدی برای او پیدا کنند.
با این حال این بازیکن ۳۰ ساله پس از پایان یافتن تعطیلات خود به اردوی آماده سازی پیش فصل که در پرتقال برگزار خواهد شد،به تیم اصلی رم می پیوندد.
جیالوروسی در نظر دارد در صورت عدم پیشنهاد برای مدافع ملی پوش خود،از او به عنوان جایگزینی موقت برای اسپیناتزولا مصدوم استفاده کند(فلورنزی در گذشته نشان داده است که می تواند در موقعیت‌های مختلفی بازی کند).
طبق ادعای کوریره دلواسپورت،حکم نهایی در این مورد توسط مورینیو صادر خواهدشد.

سیدکیاوش فوادمرعشی

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *