Kiyaniloo 993 روز پیش
بازدید 120 بدون دیدگاه

آینده نامشخص ژکو در پایتخت ایتالیا

ادین ژکو اکنون ۳۵ ساله است.او پس از یک فصل ناامید کننده،پر از مصدومیت،ناتوانی در گلزنی،همراه با اختلاف در رختکن و از دست دادن بازوبند کاپیتانی،مشغول فکر به آینده خود است.
مدیر تیاگو پینتو نیز مشغول بررسی شرایط اوست چون هدف او در این تابستان کاهش دستمزد بازیکنان و خلاص شدن از دست کسانی که با وجود دستمزد بالا کارایی لازم را ندارند.لازم به یادآوریست بیشترین دستمزد در بین بازیکنان رم را این مهاجم اهل بوسنی می گیرد.
فصل گذشته برای مهاجم بوسنیایی رم درخشان نبود و او در تمام مسابقات تنها موفق در به ثمررساندن ۱۳ گل و ۴ پاس گل شد.در همین حال اختلاف زیاد با مربی سابق پائولوفونسکا باعث شد که بازوبند کاپیتانی از او گرفته و به لورنزو پلگرینی ۲۵ساله واگذار شود.
اکنون شماره ۹ جیالوروسی به دنبال گزینه های مختلف است.
با آمدن مورینیو به جای فونسکا خروج ژکو فعلا متوقف شده است.این دو چند روز پیش با هم ملاقات کردند
و مدت طولانی با یکدیگر به گفتگو پرداختند.
طبق گزارش گاتزتادلواسپورت تکنیسین پرتقالی و همکارانش به ژکو اطمینان دادند که در پروژه آنها جای دارد و به او به عنوان عضوی از تیم اعتقاد دارند .
با این حال باشگاه می داند با رفتن ژکو و پرداخت نکردن ۷/۵ میلیون یورو دستمزد این مهاجم،فضای کافی برای یافتن راه حل های دیگر در بازار فراهم می شود.بنابراین باشگاه به ژکو اعلام کرده است که آنها منتظر پیشنهادات برای او خواهند ماند.
در حال حاضر برای ژکو که یک قرارداد دوساله درنظر دارد،دو پیشنهاد سیده است که پیشنهاد اول از لیگ ام ال اس و پیشنهاد دوم از ترکیه می باشد.
البته تاکنون فقط فنرباغچه از ترکیه به طور رسمی با این مهاجم تماس گرفته است.
با این حال بسیاری از موارد بستگی به این دارد که رم جایگزینی مناسب برای شماره ۹ خود پیدا کند.بازیکنان مدنظر رم مانند بلوتی و کالادزیچ قیمت بالایی دارند و باشگاه‌های آنها تمایلی به از دست دادن مهاجمان خود ندارند.
بنابراین این یک انتظار دیگر برای باشگاه پایتخت است که باید منتظر شرایط بازار بماند.

  • سیدکیاوش فوادمرعشی

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *