Kiyaniloo 1024 روز پیش
بازدید 113 بدون دیدگاه

کنفرانس مطبوعاتی الساندرو فلورنزی در کورچیانو

الساندرو فلورنزی بازیکن رم پس از گذراندن یک فصل قرضی در پاریسن ژرمن به پایتخت ایتالیا بازگشته است.اما از صحبت در مورد تیمی که قراراست سال آینده در آن بازی کند،خودداری کرد.
این بازیکن ۳۰ساله در ۱۸ماه گذشته از رم تیم دوران کودکی اش دور بوده است و در این مدت در والنسیا و پی اس جی حضور داشته است.
به همین علت انتظار می رود جیالوروسی ها با بازگشایی رسمی نقل و انتقالات،برای فروش دائمی او تلاش کنند.
او در سخنرانی خود در یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار شد،اصرار داشت که او در آینده باشگاهش متمرکز نیست زیرا ایتالیا برای دیدار افتتاحیه یورو ۲۰۲۰ آماده می شود.
وی در کورچیانو گفت:
“من به هیچکدام از شایعات یا گمانه زنی‌ها اهمیتی نمی دهم،بنابراین نمی تواند هیچ تاثیری روی من بگذارد.”
“من الان فقط روی یورو تمرکز کرده ام.پس از انجام این مسابقات ارزیابی های خود را انجام خواهم داد.مورینیو؟من الان به او فکر نمی کنم،بعدا این کار را انجام خواهم داد.”
این مدافع سپس درباره آتزوری و چشم انداز آن در رقابت‌های یورو بحث کرد،جایی که انتظار می رود به عنوان اولین گزینه مانچینی برای بازی در پست دفاع راست انتخاب شود.
“من خیلی مشتاق دیدار با ترکیه هستم و بازگشت به المپیکو مکانی که خیلی چیزها را به من داده است،احساسی خواهد بود-حتی اگر ورزشگاه خیلی پر نباشد.ما برای این بازی به خوبی آماده شده ایم.اگر چه باید به یاد داشته باشیم که آنها بازیکنان قدرتمندی مانند اییلماز دارند.”
وی افزود:”امیدوارم که بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.ما یک سال اضافی برای آماده شدن برای این مسابقه فرصت داشتیم و اخیرا روند خوبی را پشت سرگذاشته ایم.ما باید تمرکز کافی روی داشته های خود داشته باشیم.”

سیدکیاوش فوادمرعش

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *