Kiyaniloo 1091 روز پیش
بازدید 109 بدون دیدگاه

مبتلا شدن کادر تیم ملی

توقف مسابقات باشگاهی به پایان رسید،در واقع از فردا از سرگرفته می شود.متاسفانه نگرانی بابت شیوع بیماری بوجود آمده است،با آنکه جواب تست بازیکنان منفی بوده است.
باشگاه های سری آ حداقل ۲۴ساعت دیگر اضطراب خود را حفظ می کنند،بخصوص آنهایی که بازیکنانشان تازه از تیم ملی آتزوری بازگشته اند.زیرا حداقل ۸مورد مثبت در تیم آبی پوشان وجودداشته است(FIGC فقط ۴مورد را پس از بازی با لیتوانی اعلام کرد.) که عبارتند از:
“کوززی” ، “سالسائو” ، “لومباردو” ، “باتارا”، “دروسی”، “ویالی” ، “والنتینی”و بعلاوه “بونوچی”.
اوضاع تاکنون،همانطور که اوگوترانی در ایل مساجرو می نویسد،تحت کنترل است.تست های گرفته شده از:بارلا،باستونی و سنسی از اینتر،مانچینی،پلگرینی،اسپیناتزولا و الشعراوی از رم ،مرت،دی لورنزو و اینسینیه از ناپلی،آچربی،لازارو و ایموبیله از لاتزیو،فراری و لوکاتلی از ساسولو دونارما از میلان و ماندراگو از اودینزه همگی منفی بوده است. و همچنین گراوینا.کنترل کامل از سرمربی و دستیارانش که همگی در کنار هم بوده اند.
مورد اول پنجشنبه گذشته،برخی از علائم مدیر اموربین الملل باعث شد که او از پارما به کاورچیانو برگردد،جایی که جواب تست او مثبت شد.دوشنبه در صوفیه نتایج همه منفی بود.سه شنبه دو مورد دیگر:لومباردو و سالسائو، که به جای پرواز به ویلینیوس به ایتالیا بازگشتند.چهارشنبه ۴مورد:والنتینی ،باتارا ، دروسی و ویالی.که آنها نیز در یک مینی ون قرنطینه شدند و دیروز با یک آمبولانس به خانه بازگشتند.
در همین حال کادرپزشکی با باشگاهها تماس گرفتندو این موضوع را برای آنها روشن کردند،که بازیکنان ارتباط نزدیکی با همکاران مانچینی نداشته اند و رختکن های مختلفی برای تغییر وجود دارد،مانند اتاق های صبحانه ،ناهار و شام.بونوچی نیز بلافاصله در منزل همراه همسر و فرزندانش که از ۱۹مارس مثبت بوده اند،قرنطینه شده است.
اما آنچه که باعث سروصدا می شود،تصمیم ساسولو برای کنارگذاشتن لوکاتلی و فراری در هفته بیست ونهم قهرمانی است.یاداشت باشگاه امیلیان نشان می دهد که نگرانی چگونه افزایش می یابد.

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *