حافظ مسلمی 1134 روز پیش
بازدید 93 بدون دیدگاه

مصاحبه فونسکا بعد از برد براگا

پائولو فونسکا بعد از برتری دو بر صفر مقابل براگا مصاحبه ای انجام داد که صحبت های او در زیر قرار گرفته ست.

آیا این یک آزمایش مهم برای تیم بود؟

“بله ، این نمایش روحیه تیم بود. ما مجبور بودیم با بسیاری از مسائل با مدافعان مرکزی خود کنار بیاییم و یافتن راه حل مناسب برای آن آسان نبود. اما اسپینازولا و کارسدورپ در آن موقعیت ها خوب عمل کردند. و ورتو نیز در پست دفاع خوب ظاهر شد. سخت بود ، اما من فکر می کنم همه مدافعان ما واقعاً خوب عمل کردند. ”

آنها ممکن است خصوصیات متفاوتی داشته باشند ، اما امروز دو مهاجم شما دو گل بسیار مهم به ثمر رساندند.!

“بله ، آنها اهداف بزرگی بودند. ژکو واقعاً خوب بازی کرد و مایورال هم  وقتی وارد زمین شد و عملکرد خوبی هم داشت. اما فکر می کنم کل تیم خوب کار کردند.

“شاید بسیاری از افراد از خوب بودن براگا تعجب کرده باشند ، اما ما انتظار چنین بازی سختی را داشتیم. در نیمه اول آنها  خوب بودند ، اما ما همیشه واکنش خوبی نشان دادیم  با این حال ، فکر می کنم این به کار همه بستگی داشت، نه فقط مدافعان.”

شرایط وضعیت  کریستانه و ایبانز  ؟

“من با دکتر صحبت نکرده ام ، ما باید فردا آنها را بررسی کنیم. اما فکر می کنم بعید است که آنها را برای بازی بعدی مقابل بنوونتو داشته باشیم. ”

به نظر می رسد رم در بازی های بزرگ نیز در حال پیشرفت است – آیا شما شروع به درک کامل پتانسیل خود کرده اید؟

“حقیقت این است که ما در مقابل سایر طرف های بزرگ نتایج بسیار خوبی کسب نکرده ایم ، اما باید بگویم که در این فصل بیشتر بازی های خارج از خانه را انجام داده ایم. اکنون تعداد کمی از آنها در خانه داریم و به سختی کار می کنیم تا مطمئن شویم در برابر طرف های بزرگ قدرت داریم. ”

ما انتظار داشتیم که ادین ژکو بازوبند را بگیرد ، وقتی کریستانه آسیب دید …

“این یک موضوع اصلی در حال حاضر نیست. ما باید به حال فکر کنیم و سپس در مورد آینده خواهیم دید. مهم این است که او امشب یک گل به ثمر رساند. ”

آیا ژکو می تواند با مایورال بازی کند؟

“ما در آینده خواهیم دید. تیم با این تنظیم خوب بازی می کند. نمی گویم هرگز با دو مهاجم بازی نخواهیم کرد. من دوست دارم لحظات مختلفی داشته باشم که بتوانیم با دو بازیکن جلو بازی کنیم ، اما در حال حاضر فکر می کنم تیم با این ترتیب خوب کار می کند. “

برچسب ها :

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *