حافظ مسلمی 1136 روز پیش
بازدید 57 بدون دیدگاه

رسمی؛نیوبالانس جانشین نایک می شود

رم خوشحال است که از اسپانسر جدید نیو بالانس خبر می دهد ، مارک ورزشی مشهور جهان از فصل 22-2021 به بعد به عنوان تامین کننده رسمی لباس این باشگاه تبدیل خواهد شد.

این مشارکت ابتدا از طریق یک بازی ابتکاری جدی شد در اینستاگرام ، که طرفداران را به یک تور هیجان انگیز در خیابان های رم می برد ، آشکار شد.

فیلتر ویژه به هواداران رم از سراسر جهان اجازه می دهد تا برای راه اندازی مشارکت دور هم جمع شوند ، زیرا آنها با جمع آوری آرم دو مارک از طریق پایتخت ایتالیا عبور می کنند – همکاری جدید را تقویت می کند.

گویدو فینگا ، مدیرعامل آ.اس رم ، گفت: “این توافقنامه گام مهمی برای باشگاه و جاه طلبی های ما برای ادامه رشد است
نیو بالانس در سطح جهان به عنوان رهبران صنعت خود شناخته شده اند و ما متقاعد شده ایم که این همکاری جدید آغاز بسیاری از فرصت های بزرگ جدید برای مارک ما خواهد بود.

“ما خوشحالیم که ایجاد کیت های اختصاصی خود را به آنها محول می کنیم و نمی توانیم منتظر بمانیم تا بازیکنان آ اس رم با پیراهن های جدید لباس خود را ببینند.”

رم اولین باشگاه ایتالیایی خواهد شد که کیت های منحصر به فرد ساخته شده توسط نیوبالانس را می پوشد ، زیرا نام تجاری مستقر در بوستون نفوذ خود را به بخش جدیدی گسترش می دهد.

کنی مک کالوم ، مدیر کل فوتبال نیوبالانس ، گفت: “ما خوشحالیم که از آس رم در خانواده نیوبالانس استقبال می کنیم.”

“ما در اینجا بیشتر از یک باشگاه فوتبال صحبت می کنیم: جیالوروسی ها سبک و رویکردی دارند که در ورزش آنها بی نظیر است ، احساس عمیق مسئولیت اجتماعی و روحیه جامعه را نشان می دهد.

“ما بی نهایت افتخار می کنیم که با این باشگاه کار می کنیم تا رویکرد ابتکاری خود را در زمینه طراحی و توسعه لباس به دنیای زیبای فوتبال ایتالیا ارائه دهیم.”

به عنوان بخشی از این توافق نامه چند ساله ، محصولات آس رم برای خرید در فروشگاه های نیو بالانس در سراسر جهان در دسترس قرار می گیرد.

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *