سجاد 1147 روز پیش
بازدید 59 بدون دیدگاه

مصاحبه با دفاع چپ کلیدی رم

لئوناردو اسپیناتزولا، دفاع چپ رم پس از گذراندن یک فصل بد در پایتخت ایتالیا ، اکنون عملکرد متفاوتی را از خود نشان داده .
این مدافع که از بیانکونری یبه رم پیوسته ، از زمان سرمربی گری فونسکا در این باشگاه ، از مهره های ثابت او بوده و اکنون یک مهره کلیدی برای تیم او به شمار می رود .
لئوناردو اسپیناتزولا در صحبت با وب سایت رسمی آ.اس رم میگوید : “من رشدم را از ژانویه 2020 آغاز کردم ، قبل از مصدومیت ، بازی های خوبی را انجام دادم که اکنون بازی با جنوا و لاتزیو به ذهنم می آید .”
“ذهنیت من تغییر کرد و این عامل تفاوت شد ، حتی در دوران مصدومیتم نیز به سختی روی خودم کار کردم ، قبل از مصدومیتم من میتوانستم با سرعت 100 مایل در ساعت بدوم . پس از مصدومیم ، تلاش کردم چیز های زیادی را تغییر دهم ، بیشتر در باشگاه تمرین میکردم ، وقتی به رم پیوستم خیلی چیز ها را عوض کردم ، حتی رژیم غذاییم را ، ولی ثمری نداشت و همچنین ذهنیت من اینگونه بود که فقط در راست میتوانم بازی کنم .
از ماه ژوئن ، ما بیشتر خودمان را پیدا کرده ایم و اعتماد به نفسمان نیز بیشتر شد ، ولی شکست در دربی هنوز به ما آسیب میزند ، لحظات نتیجه را تعیین میکنند و ما باید مطمئن باشیم لحظات طبق میل ما پیش میروند.
وقتی در 20 دقیقه اول دو گل دریافت کردیم ، این کار را سخت کرد .
هیچ کس دوست ندارد ولی ممکن است مسابقه ای را از دست بدهد ، ما خیلی عصبانی هستیم ولی ما فراموش نکردیم که چقدر عالی هستیم ، این موضوع در رم بسیار حائز اهمیت است .
بعد از دربی ما در جایگاه سوم بودیم ، برخی از مردم گفتند این باشگاه باید از شر همه خلاص شود ، ما هم عصبانی بودیم و میخواستیم در دربی پیروز شویم و هیچ کس دوست ندارد ببازد ولی ما در جایگاه سوم هستیم .
من بازیکن سمت چپ هستم ، این جایگاه من است و من یک چیز را خوب میدانم زیرا سعی میکنم از پای چپ خود به خوبی استفاده کنم ، نقش من برای جلو رفتن ، معکوس نقش وینگر تیم است . پنج سال است در این پست بازی میکنم و در این پست راحتم ، اما باید خودرا به راست بازی کردن هم عادت بدهم .
سرعت ؟؟ برخی تعجب کرده اند اما من چهار سال است که این کار را انجام میدهم ، “

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *