حافظ مسلمی 1180 روز پیش
بازدید 92 بدون دیدگاه

مهم ترین امار بعد از جدال دوریا

بعد از دیدار رم و سمپدوریا که با برتری یک بر صفر رم به پایان رسید، 10 آمار مهم اعلام شده که در زیر قرار گرفته ست.
رم در بازی سخت و پر عبرخورد در نبرد با سمپدوریا، در اولین بازی سال 2021 خود با نتیجه 0-1 به پیروزی رسید و سه امتیاز را در خانه خود کسب کرد.

5
با توقف سمپدوریا در برابر رم ،از شش بازی خانگی رم در سری آ 4بازی دروازه خود را بسته نگه داشته و موفق به ثبت 4 کلین شیت شده است، همچنین در چارچوب تمام مسابقات این فصل رم 5 بازی را در خانه با کلین شیت به پایان رسانده است. کلین شیت امشب اولین کلین شیت فصل سری آ برای پائو لوپز است.

6
ادین زکو در طول دوران حضور خود در رم تا کنون موفق به 6بار گلزنی برابر سمپدوریا شده است، این رکورد او با 6 گل در مقابل آتالانتا که بهترین آمار ادین در برابر یک تیم از سری آ بوده برابری میکند.

14
لورنزو پلگرینی اولین بازیکن رم است که در 14 شوت و موقعیت در یک بازی نقش داشته( هفت شوت و هفت ایجاد موقعیت) آخرین بار که لورنزو موفق به ثبت چنین آماری شده بود ژانویه 2020 در برابر تورینو بود.

15
رم بعد از برد امشب به رکورد 15 بازی بدون شکست در خانه رسیده(11 برد و 4 تساوی) و در این فصل بیشتر از هر تیمی در سری آ موفق به کسب امتیاز در خانه شده(20 امتیاز) با ثبت آمار 6 پیروزی و 2 تساوی در فصل 2020-2021 در استادیو الیمپیکو

29
با وجود بازی رو به عقب و تدافعی سمپدوریا و شرایط بارانی و زمینی که منجر به کند شدن بازی میشد، رم 29 بار موفق به وارد کردن توپ به محوطه جریمه رقیب خود و ایجاد شانس برای موقعیت سازی روی دروازه حریف شده، یکی از این 29 بار عبور دادن توپ به داخل محوطه سمپ لحظه ارسال عرضی ریک کارسدورپ بود که منجر به گل ادین زکو شد.

50
پائو لوپز برای 50مین بار در چارچوب تمام مسابقات برای رم از ابتدای بازی به میدان رفت، دو بازی هم بعنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت.

72
رم نیمه اول بازی را با 74% مالکیت توپ به پایان رساند، و این در حالی است که در مجموع بازی را با 66% مالکیت توپ به پایان رساند تیم میزبان.

85
ادین زکو 85مین گل سری آ خود برای رم را به ثمر رساند، که در فاصله یک گلی از رده سوم بهترین گلزنان تاریخ باشگاه رم یعنی آمادئو آمادی قرار گرفت، در رده دوم پروتزو با 106 گل و رده اول هم پادشاه ابدی رم فرانچسکو توتی با 250 گل هست.

200
زکو برای بار 200ام از ابتدای بازی برای رم به میدان رفت، این درحالیست که در مجموع 238 بار با لباس رم به میدان رفته این مهاجم 34 ساله که با این آمار در رده 5ام بیشترین بازی در بین بازیکنان غیر ایتالیایی تاریخ باشگاه قرار گرفته است: فیلیپ مکسس 267 بازی رده چهارم، وینسنت کاندلا 289 بازی در رده سوم، رودریگو تادی با 296 بازی در رده دوم و آلدایر با 436 در رده اول این لیست قرار دارد.

591
بازیکنان پائولو فونسکا 506 پاس از 591 پاس یعنی 86% از پاسکاری در بازی را موفق بوده اند پاس سالم و بادقت داده اند،185 موقعیت بیشتر از سمپدوریا موفق به یافتن هم تیمی های خود شده اند( 223 پاس دقیق از 322 موقعیت)مهم

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *