حامد شیرازی 1209 روز پیش
بازدید 56 بدون دیدگاه

پیش بازی رفت رم _ ساسولو

اطلاعاتی که پیش از جدال با ساسولو باید بدانید

یکشنبه رم در استادیوم المپیکو میزبان ساسولو خواهد بود(بازی ساعت 15:00 به وقت محلی آغاز خواهد شد)، ما چندین عدد قابل توجه پیش از بازی هفته دهم لیگ که به گواه تاریخ گل های فراوانی در بر خواهد داشت را بررسی کرده ایم.

جشنواره گل 12گل در دو بازی پیشین دو تیم رد و بدل شده است، در مجموع هفت بازی در المپیکو مجموع 26 گل یعنی میانگین3.7 گل در هر بازی به ثبت رسیده است.

حریف مورد علاقه رم در تاریخ سری A هشت بار ساسولو را شکست داده است و در هفت بازی خانگی خود مقابل مهمان این هفته خود شکست ناپذیر بوده است. تنها یووه نسبت به رم با 10 پیروزی مقابل نراوردی ها آمار بهتری به ثبت رسانده است.

تنها یک پیروزی در مجموع 14 بازی ساسولو تنها یک بار موفق به شکست رم شده است، رم در هشت بازی هر سه امتیاز را کسب کرده و دو تیم در پنج بازی امتیازات را تقسیم کرده اند.

نتیجه تکرار می شود؟ 3 بر 1 پرتکرار ترین نتیجه در تاریخ تقابل های دو تیم بوده است که اخرین بار در دسامبر 2018 اتفاق افتاده است.

چهارچوب مورد علاقه ادین ژکو در تاریخ سریA توانسته است 5 گل وارد دروازه ساسولو کند که بهترین آمار او در مقابل تیم های سری A می باشد. برایان کریستانته دیگر بازیکنی است که راه دروازه ساسولو را به خوبی بلد است،او با سه گل مقابل این تیم بهترین امار خود در سری A را دارد.

میخیتاریان جادوگر هنریک اولین گل خود در اولین بازی با لباس رم در سری A را سال گذشته مقابل ساسولو ب ثمر رساند. تنها زلاتان با تاثیر گذاری بر روی 11 گل این فصل تیمش آمار بهتری از هنریک میخیتاریان با تاثیر گذاری روی 9 گل دارد(پنج گل وچهار پاس گل).

دژ مستحکم تیم پابلو فونسکا در هشت بازی خانگی خود بدون شکست بوده است(6برد 2 تساوی) و در تمای این بازی ها حداقل یک گل به ثمر رسانده است ، بعد از روند گلزنی فصل 1930(11 بازی) و 1931(12 بازی) این بهترین روند رم محسوب می شود.

تنوع در روند زندگی گل های رم را در این فصل 8 بازیکن متفاوت به صمر رسانده اند، تنها ساسولو با نه گلزن متفاوت امار بهتری نسبت به رم در لیگ دارد.

سلاطین شروع مجدد دو تیم در این فصل توانسته اند شش گل از نقاط شروع مجدد به ثمر برسانند، تنها میلان ( با هفت گل) آمار بهتری از این دوتیم دارد.

شوت ها را مهار کن رم در این فصل با 79 شوت به سمت دروازه اش مواجه شده است و تنها ناپولی با 74 شوت آمار کمتری داشته است، بر اساس آمار Opta که جمع آوری اطلاعاتش از سال 2004-2005 آغاز شده است این بالاترین آمار برام رم بعد از گذشت نه بازی است.

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *