حافظ مسلمی 1218 روز پیش
بازدید 48 بدون دیدگاه

مهم ترین آمار بعد از برد کلوژ

بعد از برد دو بر صفر رم در دیدار خارج از خانه مقابل کلوژ،آمارهای ثبت شد ست که در زیر قرار گرفته ست.

1 – ریکاردو کالافیوری : او هم مانند توماسو میلانزه که در نیمه دوم وارد بازی شد، ریکاردو در دومین بازی رسمی خود در ترکیب تیم اصلی رم، اولین بازی اروپایی خود در لباس جالوروسی را مقابل کلوژ به میدان رفت که کاپیتانش در تیم پریماورا، فلیپو تریپی، اولین بازی خود برای تیم اول را با 6 دقیقه حضور در میدان ثبت کرد.

2 – پیروزی شاگردان پائولو فونسکا به این معناست که تیم او یعنی رم برای دومین بار به پیروزی پشت سر هم در اروپا را برای اولین بار از نوامبر 2018 کسب کرده است.

3 – با غلبه بر کلوژ ، رم برای اولین بار از مارس 2007 به سه کلین شیت پیاپی دست یافت، این درحالیست که رم در هر سه بازی خارج از خانه خود در مرحله گروهی اروپا در این فصل پیروز شده است.

5 – رم در مجموع رویارویی های خود با رقیب رومانیایی خود یعنی کلوژ 5 بازی هست که شکست ناپذیر هست(4برد و یک تساوی) و تنها یک بازی در برابر کلوژ را از 6 بازی را واگذار کرده است.

6 – از شش بازی اخیر رم در لیگ و اروپا مجموعا پائو لوپز با سه و میرانته با 2 ، پنج کلین شیت ثبت کردند، در این شش بازی رم یک گل دریافت کرده .

9 – با گل بخودی نیمه دوم گابریل دیبلژه به این معنی است که رم در هر 9 بازی خارج از خانه خود در اروپا موفق به گلزنی شد(به استثنای بازی فصل گذشته مقابل سویا که در زمین بی طرف برگزار شد) تا رکورد فعلی باشگاه ادامه داشته باشد.

10 – جردن ورتو در رده بندی بهترین پنالتی زن های باشگاه در رده دهم قرار گرفت، ای درحالی است که گل او از روی نقطه پنالتی در بازی 5شنبه شب اولین گل وی بعنوان بازیکن تعویضی بود.

15 – در 5 بازی رم در تمام مسابقات بعد از تساوی 0-0 مقابل زسکا سوفیا در ماه نوامبر، رم 15 گل به ثمر رسانده .

18 – کالافیوری با 18 سال و 191 روز، جوانترین بازیکن رم هست که در لیست 11 نفره از ابتدای بازی به میدان رفت، پیش از این استفانو اوکاکا در برابر آریس در سپتامبر 2005 با 16 سال و 51 روز رکوردار در این زمینه بود.

100 – نیمکت نشینی و تعویض در نیمه دوم ادین ژکو، صدمین بازی او در رقابت های اروپایی بود.

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *