حافظ مسلمی 1222 روز پیش
بازدید 113 بدون دیدگاه

پیش بازی؛آ.اس رم – پارما

هفته هشتم
آ.اس رم – پارما
ساعت 17:30
ورزشگاه : المپیکو رم
داور : مانیانلو

جدال جالوروسی در برابر صلیبی ها در المپیکو

از هفته 8 ام سری آ ایتالیا و از ساعت 17:30 به وقت تهران آ.اس رم به مصاف تیم پارما می رود.

شکست های متوالی

هیچ تیمی در سری آ بیشتر از رم پارما را شکست نداده است، جالوروسی در مجموع 52 تقابل با پارما موفق به کسب 32 پیروزی شده است(61.5 درصد بازی ها).

مهمان کم دردسر

مهمان روز یکشنبه رم در مجموع 26 بازی در پایتخت ایتالیا تنها یک پیروزی به دست آوزده است، پیروزی یک بر صفر در آپریل 1997.

روند شکست ناپذیری طولانی رم

در شکست ناپذیری برابر پارما روند خوبی دارد و در 19 میزبانی اخیر خود از این تیم در سری آ شکست ناپذیر بوده است، روندی که شروع آن به سال 1998 برمی گردد و شامل 15 پیروزی و 4 تساوی است.

خانه ای امن مردان پابلو فونسکا

در 9 بازی خانگی خود در تمامی رقابت ها بدون شکست بوده است(6برد3تساوی) و دو بازی اخیر خود در المپیکو رو با پیروزی پست سر گذاشته است.

نمایش دلپذیر

از آغاز اکتبر رم توانسته است بیشترین امتیاز را جمع آوری کرده است، 13 امتیاز از 15 امتیاز ممکن(4برد 1 تساوی).

پیش به سوی ده نفر برتر

ادین ژکو در مجموع تمام بازی هایش از فصل 2007-8 و بازی در وولفسبورگ تا بدین روز در پنج لیگ معتبر اروپایی 197 گل به ثمر رسانده است و تنها سه گل تا 200 گله شدن و قرار گرفتن در جمع نه مهاجم برتر فاصله دارد:لیونل مسی، کریستیانو رونالدو،ادینسون کاوانی،سرجیو آگوئرو، زلاتان ابراهیموویچ، روبرت لواندوفسکی،گونزالو هیگواین،لوئیز سوارز و کریم بنزما.

گلزنی از شروع مجرر

شش گل از مجموع 16 گل رم در این فصل از ضربات شروع مجدد حاصل شده است(سه گل از نقطه کرنر،سه گل از نقطه پنالتی) رکوردی که فعلا تا هفته هشتم دست نخورده باقی مانده است.

آغاز یک رکورد

هنریک میخیتاریان اکنون روی هفت گل این فصل تیمش تاثیر گذار بوده است، سه گل و چهار پاس گل. این بهترین آمار او در مجموع هفت بازی در تایرخ بازی هایش در رقابت های پنج لیگ معتبر اروپایی است.

گلزنان

تا این هفته از مسابقات تنها ساسولو و آتلانتا (با 18 گل) آمار گلزنی بهتر از رم دارند(16گل)، از زمان هدایت رم تحت نظر فونسکا این تیم 117 گل در 59 بازی به ثمر رسانده است و در تاریخ رم تنها هربرت بورخس( با 142 گل در 60 بازی) آمار بهتری داشته است.

رقیب مورد علاقه

فرانچسکو اسطوره رم فرانچسکو توتی در 32 بازی سری آ مقابل پارما 19 گل به ثمر رسانده است،این بهترین آمار در تقابل های دوتیم و بهترین آمار توتی در مقابل یکی از تیم های سری A می باشد.

رم یکشنبه با لشگری از مصدومان و بازیکنان مبتلا به بیماری کرونا به مصاف پارما خواهد رفت که باید البته دید تست نهایی قبل از بازی بازیکنانی که به بیماری کوید 19 مبتلا شدند با چه نتیجه ای روبرو می شود. ادین ژکو، ماروش کومبلا، فازیو، سانتون بازیکنان مبتلا به کرونا آ.اس رم هستند.

البته زانیولو نیز مدت هاست به دلیل مصدومیت دور از میادین ست.

 

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *