حامد شیرازی 1224 روز پیش
بازدید 48 بدون دیدگاه

مصاحبه ساباتینی راجب اشتباهش در مورد کاپیتانو

والتر ساباتینی ، مدیر سابق ورزشی رم و مدیر جهانی ورزش فعلی بولونیا ، امروز در سخنرانی تلویزیونی Gazzetta.it درباره زندگی نامه سینیشنا میهایلوویچ صحبت کرد.
پس از اینکه این سه نفر در مورد موضوعات مختلف بحث کردند ، ساباتینی توجه خود را به توتی معطوف کرد و خطاب به توتی ، که در ماه  می 2017 بازنشسته شد ، سخنرانی کرد.
این پیرمرد 65 ساله گفت: “تا آخرین نفس خود ، او یک فوتبالیست عالی بود و من بسیار خوش شانس بودم که فرصتی برای تماشای بازی او داشتم.”

“حتی اگر او در سالهای آخر زندگی خود بود ، من هنوز در زندگی پشیمانی زیادی دارم: من به فرانچسكو گفتم كه بازنشسته شود زیرا من نگران این بودم كه توانایی او پایین بیاید و او با كمرنگ شدن توانایی ،حرفه خود را به پایان برساند.”

“اما بعد فهمیدم آنچه گفتم مزخرف است زیرا او هنوز از خودش لذت می برد. این احساس که من اشتباه کردم افزایش یافته است. او تا آخرین مسابقه از خودش لذت می برد. ”

“بنابراین می خواهم عذرخواهی کنم ، فرانچسکو. من همانطور که قبلاً در زندگی ام بارها تکرار کرده ام ،از تو قدردانی می کنم. ”

توتی که لبخند می زد و به وضوح تحت تأثیر قرار گرفته بود ، از پاسخ دادن دریغ نکرد.

“متشکرم ، مدیر. و نگران آن نباشید ، همه ما اشتباه می کنیم. اما چه احساس فوق العاده ای دارم که از من قدردانی کردید ، من آن را برای همیشه با خود حفظ خواهم کرد. “

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *