حافظ مسلمی 1250 روز پیش
بازدید 78 بدون دیدگاه

کنفرانس فونسکا پیش از نبرد میلان

بعد از ظهر یکشنبه،پائولو فونسکا پیش از جدال مقابل میلان در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد که صحبت های او در زیر قرار گرفته ست‌.

روز پنجشنبه چند بازیکن را انتخاب کردید که تاکنون در این فصل مورد توجه قرار نگرفته اند. آیا می خواستید بر کمبود گزینه های خود در برخی موقعیت ها تأکید کنید؟

“نه نکته اصلی این است که ما پیروز شدیم. ما توانستیم برای بازی مقابل میلان به چند بازیکن اصلی استراحت دهیم و توانستیم چند نفر را که بازی نکرده بودند شروع کنیم. برای ما مهم بود که بتوانیم چنین کاری کنیم. من نمی خواستم فراتر از آن کاری انجام دهم ،اگر به بازیکنان مهم استراحت ندهیم ، آنها نمی توانند در بازی ها کارهای زیادی انجام دهند. ”

به نظر شما چه چیزی باعث می شود ابراهیموویچ در 39 سالگی بتواند در این سطح عمل کند؟

“داشتن 39 نوع شکل در این حالت نشان می دهد که او باید یک فرد حرفه ای عالی باشد. در غیر این صورت شما فقط در این سطح دوام نمی آورید ، و مانند آن بازی می کنید. اما به هر حال ، بازی فردا برابر میلان است – نه فقط در برابر ابراهیموویچ. من برای بازی متمرکز روی یک بازیکن آماده نمی شوم.”

با رفتن کولاروف الكساندر كولاروف ، هیچ ضربه آزاد زدن متتخصص در تیم وجود ندارد. آیا شما به آن وضعیت نگاه می کنید؟

“بعد از هر جلسه تمرین ، روی ضربات آزاد با چهار یا پنج بازیکن مختلف کار می کنیم. برای من ، در حال حاضر ، لورنزو پلگرینی بهترین است. اما ما دیگران را نیز داریم: جردن ورتو ، برایان کریستانه ، هنریخ مخیتاریان. ”

یک سوال تاکتیکی: خواه در دفاع با سه یا چهار بازی کنید یا نه ، تمایل دارید با خط بسیار بالایی بازی کنید. اما آیا شما باید این ویژگی را بر اساس ویژگی های بازیکنان موجود تغییر دهید. اگر کریستانه و فدریکو فازیو شروع کنند ، آیا می توانستید همان خطی را حفظ کنید که اگر بازی اسمالینگ و ایبانز بود؟

“من سوال را دریافت کردم. درست است که ما برخی از مدافعان داریم که کمی سریعتر از دیگران هستند ، اما این بیشتر به بازی و ویژگی های حریف و بازیکنان ما بستگی دارد. ما می توانیم بالاتر بازی کنیم یا نکنیم. تیم آماده بازی در خط دفاعی سه یا چهار نفره و همچنین با خط بالا یا خط عمیق تر است. ”

در پست دفاع راست اکنون از هر سه بازیکنی که در تیم دارید استفاده کرده اید آیا گزینه دلخواه خود را در آن پست انتخاب کرده اید؟

“برای بازی فردا من می دانم که چه کسی شروع خواهد کرد  اما فراتر از آن من در یک بازی تصمیم می گیرم ”

از زمان قفل شدن ، میلان موثرترین تیم بوده است ، ظاهراً داخل و خارج از زمین است. فکر می کنید هماهنگی و اتحاد مشابهی در روما وجود دارد؟

“ما یک هویت قوی ایجاد کرده ایم. این فقط وقتی اتفاق می افتد که همه با هم کار کنند. نتایج چند بازی اخیر نشان می دهد که ما از آن وحدت برخورداریم و از اعتماد به نفس بالایی برخوردار هستیم. ”

چه مدت طول می کشد تا ببینیم که مدعیان واقعی عنوان چه کسانی هستند؟

“از نظر من دو مدعی اصلی اسکودتو وجود دارد: یوونتوس و اینترمیلان. سپس ، پس از آن ، چند تیم هستند که توانایی یک فصل عالی را دارند. آنچه تاکنون در این فصل اتفاق افتاده نشان می دهد که هر بازی برای هر طرف دشوار خواهد بود. بسیار رقابتی است. ”

حال کریس اسمالینگ چگونه است؟

“او خوب کار می کند ، اما برای بازی با میلان آماده نخواهد بود. من فکر می کنم که او برای بازی بعدی لیگ اروپا در دسترس باشد. “

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *