حافظ مسلمی 1257 روز پیش
بازدید 53 بدون دیدگاه

آمار مهم بعد از جدال با بنونتو

در هفته چهارم سری آ رمی ها پنج بر دو بنونتو را شکست داد.در زیر به مهم ترین آمار ها بعد از این مسابقه می پردازیم.

 

رکورد خانه بدون شکست

1

گل خیره کننده کارلس پرز که پرگل شدن سه امتیاز شد ، اولین گل او در فصل بود و همچنین سومین گل اسپانیایی به عنوان بازیکن رم بود.

2

گل تساوی نیمه اول پدرو رودریگز دومین گل او برای این تیم بود و پس از پیروزی خارج از خانه مقابل اودینزه ، اسپانیایی اکنون برای اولین بار از آگوست 2018 در مسابقات پیاپی لیگ گلزنی کرده است.

۳ جالوروسی ها تا کانون سه بار با بنونتو بازی کرده که در هر سه بار پیروز شده و 14 گل به ثمر رسانده اند.

7

هر هفت گل اخیر جردن ورتو در خانه رم به خانه آمده است و این بازیکن فرانسوی اکنون در هر سه بازی اخیر خود در المپیکو گلزنی کرده است و چهار پنالتی را در خانه زده ست.

او همچنین هفت بازیکن پنالتی خود را به عنوان بازیکن رم تبدیل کرده.

9

فقط یوونتوس (10) از ابتدای سال تقویمی سال 2020 بیش از رم (9) در نقاط پنالتی لیگ برتر اروپا از روی نقطه پنالتی گلزنی کرده است.

13

ژکو کاپیتان رم سیزدهمین گل خود را در 11 بازی اخیر خود مقابل تیم های تازه صعود کرده به ثمر رساند و اکنون در سه دیدار با بنونتو 5 گل به ثمر رسانده است.

24

این بیست و چهارمین برد رم در دور برگشت نسبت به تیم های اخیر صعود کننده و پنجاه و یکمین مسابقه پیاپی بود که آنها در مقابل حریفان خود گلزنی کرده اند. در آن دوره 122 گل را با میانگین 2.4 گل در هر بازی به ثمر رسانده اند.

80

ژکو اولین گل های او در این فصل و 79 و 80 گل او در سری آ بود که او را در لیست رم برای بیشترین گل در سری آ به رده پنجم رساند.

108

در تمام بازیها ، ژکو اکنون 108 گل با پیراهن رم به ثمر رسانده است ، و آخرین تلاش های او باعث شده کاپیتان بوسنی و هرزگوین به چهارمین امتیاز در لیست بهترین گلزنان تاریخ باشگاه برسد و جلوتر از رودولفو وولک (106) باشد و فقط سه گل از آمدئو آمادئی عقب باشد. (111) در سوم.

جیالوروسی عصر پنجشنبه به مصاف یونگ بویز سوییس می رود.

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *