حافظ مسلمی 1257 روز پیش
بازدید 47 بدون دیدگاه

کنفرانس فونسکا پیش از نبرد بنونتو

پابلو فونسکا عصر شنبه نشستی با رسانه ها داشته است و پیش بینی هایی پیرامون بازی پیش رو مقابل داشت ست.

یکشنبه شب و ساعت ۲۲:۱۵ جالوروسی در ورزشگاه المپیکو میزبان تیم تازه صعود کرده بنونتو خواهد بود.

در ادامه صحبت های مربی پیرامون این بازی را داریم.

برنامه شما برای لورنزو پلگرینی چیست؟

عملکرد هفته گذشته او در بازی ملی نظر شما را مبنی بر استفاده از پست هافبک میانی تغییر داده است؟

“لورنزو توانایی بازی در چند پست را داراست. برای مثال مقابل هلاس ورونا در پست مشابه در تیم ملی ایتالیا به میدان رفت. در سه بازی نخست این فصل بسیار خوب برای ما کار کرده است. در سیستم بازی ما می تواند در پست هافبک میانی و پشت مهاجم به میدان برود، او توانایی بازی در چند پست را دارد.”

در این تابستان شما چهار دفاع راست در اختیار داشتید، اما تنها بازیکنی که تیم را ترک کرد تنها بازیکنی بود که سابق بازی در لیگ قهرمانان را داشت و همچنین در ترکیب اصلی تیم ملی ایتالیا بازی می کند. با توجه به سیستمی که اکنون استفاده می کنید اجازه ترک دادن به این بازیکن تصمیم اشتباهی نبوده است؟

“من قبلا در مورد این موضوع صحبت کرده ام.من به دلیل سیستم جدیدمان از فلورنزی خواسته بودم که در رم بماند. من خودم با او صحبتی داشتم اما او تصمیم داشت تا برای تیمی مانند پاریس به میدان برود. من تصمیم او را درک میکنم اما من نیز به حفظ او تمایل داشتم چون خیلی واضح است که با سیستم کنونی ما بازیکنی مفید برای ما بود.”

صحبت های زیادی پیرامون رابطه شما و ادین ژکو وجود دارد. گفته می شود که در پایان بازی مقابل سویا در فصل قبل بین شما بحثی ایجاد شده است. اکنون روابط شما چگونه است؟

“من هیچ بحثی با ژکو نداشته ام. او بسیار با انگیزه است و به خوبی تمرین می کند. رابطه ما خوب است و تکرار می کنم که هیچ بحثی میان ما دو نفر نبوده است.”

اکنون که میرانته دروازه بان تیم در سری آ است به معنی به میدان رفتن  لوپز در لیگ اروپا است؟

“میرانته در بازی مقابل بنونتو به میدان خواهد رفت برای باقی این قضایا باید منتظر آینده بود.”

 

در مصاحبه این هفته خود با روزنامه پرتغالی Record چند بار گفتید که باشگاه به یک مدیر ورزشی احتیاج دارد. آیا این تاثیری در کار روزانه شما دارد؟ آیا آن پشتیبانی اضافی را دوست دارید؟

“این باشگاه به دنبال یک مدیر ورزشی است. چون باید یکی داشته باشیم. واقعاً مهم است که در هر باشگاهی کسی شبیه به آن داشته باشید و این برای ما نیز نقش مهمی دارد. ”

در همان مصاحبه گفتید که می توان در پنجره نقل و انتقالات کارهای بیشتری انجام داد. فکر می کنید با ترکیب های فعلی ، وضعیت رم از لاتزیو ، آث میلان و ناپولی بدتر است؟

“من گفتم که هیچ مربی هرگز کاملا راضی نیست. من هرگز نگفتم که با این تیم نمی توانیم برای اهداف خود بجنگیم. در حقیقت من برعکس گفتم. ما می خواهیم علیه آن تیم ها بجنگیم. ما می خواهیم بهتر از فصل گذشته عمل کنیم ، می خواهیم در نبرد برای سهمیه  لیگ قهرمانان باشیم. ”

با توجه به اینکه اسمالینگ و مانچینی این هفته در لیگ اروپا غایب خواهند بود ، آیا می توان از فدریکو فازیو خسوس که اخیراً آنها را دعوت نکرده اید به عنوان بخشی از تیم استفاده کنید؟

“خسوس و فازیو در اینجا با ما هستند ، آنها در حال تمرین با تیم هستند. بعد از آن ، به من بستگی دارد. من بر اساس هر بازی خاص و نیازهایمان تصمیم می گیرم. ”

شما پیشنهاد داده اید که تیم فاقد بازیکن حمله کننده خلاق دیگری است. برای حل این مسئله ، به خصوص با تعداد زیادی بازی در این مدت کوتاه ، آیا می توانیم بازی های ژکو‌ و مایورال را با هم ببینیم؟

“این می تواند در مراحل مختلف بازی رخ دهد ، جایی که ما دو مهاجم در زمین داریم. اما من فکر می کنم که بعید است که مسابقه ای را  با حضور هر دو شروع کنیم. این موضوع کمی به متن بازی بستگی دارد. اما در حال حاضر تیم در حال کار بر روی بازی با یک تنظیم متفاوت است. ”

آیا گونزالو ویار ممکن است بیشتر و بیشتر جلوتر بازی کند؟ حال او در تمرینات چطور است؟

“ویار یک بازیکن آینده دار است. او چیزهای زیادی یاد می گیرد ، می آموزد آنچه را که من از او می خواهم انجام دهد. برای او دشوار است که در همان نقش پدرو یا هنریخ مخیتاریان بازی کند ، اما او می تواند به عنوان یک هافبک تهاجمی  یا بیشتر بازی کند. او خوب کار می کند و در این فصل در بازی های زیادی بازی خواهد کرد. ”

بنونتو با دو پیروزی از سه بازی ابتدایی خود به ورزشگاه المپیک می آید. آیا این اعتماد به نفس کار را برای شما دشوارتر می کند؟

“بنوونتو تیم خوبی است. در حال حاضر اعتماد به نفس دارند و مربی خوبی دارند. آنها با اعتماد به نفس به رم می آیند ، فقط در برابر اینتر شکست خورده اند. آنها بازیکنان باتجربه ای دارند ، یک گروه قدرتمند ، این یک بازی دشوار خواهد بود. ما در این شکی نداریم. ”

شما اکنون در طی 21 روز هفت بازی بین سری آ و لیگ اروپا دارید. آیا چرخش مهم خواهد بود؟

“بله ، برای هر مربی مهم است كه تیم را به خوبی مدیریت كنید ، در حالی كه در مدت زمان كوتاهی تعداد زیادی بازی دارید. “

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *