حافظ مسلمی 1261 روز پیش
بازدید 95 بدون دیدگاه

مصاحبه رسمی مایورال با سایت باشگاه

بورخا مایورال  بازیکن  رئال مادرید که به تازگی به صورت قرضی با گزینه خرید دائمی به رم پیوست،بعد از ظهر چهارشنبه در کنفرانس رسمی  حضور پیدا کرد تا به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد.

دلایل شما برای پیوستن به رم چه بود؟

“اول از همه ، من می خواهم از گویدو فینگا و باشگاه تشکر کنم که به من فرصت حضور در اینجا را دادند. من واقعاً می خواستم به رم بپیوندم. درست است که انتقال دیر انجام شد اما نکته اصلی این است که من اینجا هستم.”

“در طول تابستان نماینده من به من گفت که رم و بسیاری از باشگاه ها به من علاقه مند هستند ، اما من خصوصاً توسط رم شیفته و متقاعد شدم. رئال ترجیح می داد که من در کنار آنها بمانم من می خواهم از رئال مادرید تشکر کنم که اجازه داد به باشگاهی که می خواستم در آن باشم بپیوندم. ”

نقاط قوت اصلی شما چیست؟

“من یک مهاجم جوان هستم که تمایل زیادی به موفقیت دارم. من قبلاً در پروازهای برتر تجربه کمی داشته ام. من می توانم گل بزنم ، در محوطه جریمه تیز هستم و در انجام حرکات مناسب خارج از محوطه مهارت دارم تا بازیکنان دیگر را به بازی بیاندازم. می توانم پاس گل دهم و به طور کلی به بازیکنان اطرافم کمک می کنم. من فکر می کنم اینها همه ویژگی های معمول یک بازیکن مدرن است و این همان چیزی است که من معتقدم من هستم. ”

آیا رم را مقصدی طولانی مدت یا مرحله ای از حرفه خود می دانید؟

“من قطعاً رم را به عنوان یک مقصد می بینم. من فقط 10 روز اینجا هستم اما از انتخابی که کردم خوشحالم. من از باشگاه و هم تیمی هایم خوشحالم.”

“من در اینجا فقط بعد از چند روز احساس می کنم کاملاً در خانه هستم. من قطعاً بیشتر از یک بازیکن رئال مادرید یک بازیکن رم هستم ، زیرا علاوه بر قرارداد دو ساله من در اینجا ، رم همچنین یک گزینه برای خرید دائمی من در پایان ماه دارد. این فصل و در پایان فصل آینده. ”

آیا می توانید در کنار ادین ژکو بازی کنید؟

“مطمئن. چرا که نه؟ من می دانم که ژکو چه فوتبالیستی است و او بازیکن متفاوتی برای من است. چرا ما نمی توانیم از جلو با هم بازی کنیم؟ علاوه بر این ، داشتن دو مهاجم با مجموعه مهارت های مختلف بسیار مفید خواهد بود. من فکر می کنم ما مکمل یکدیگر هستیم. ”

رئال مادرید تصمیم گرفته بود شما را نگه دارد و اجازه دهد لوکا جوویچ از آنجا برود. در چند روز آخر پنجره نقل و انتقالات چه اتفاقی افتاد؟ با زین الدین زیدان صحبت کردی؟

“همانطور که قبلاً گفتم ، در ابتدای تابستان ، در پیش فصل ، به باشگاه گفتم که می خواهم هرچه زودتر جدا شوم. سپس جلسه ای با زیدان برگزار شد که در آن او گفت که می خواهد من را حفظ کند بنابراین من در نهایت بیشتر می مانم ، اما من هنوز هم می خواستم آنجا را ترک کنم زیرا احساس می کردم شانس بیشتری برای بازی و پیشرفت در مکان های دیگر دارم.”

“حدس می زنم باشگاه به درخواست زیدان گوش داده و سعی در حفظ من داشته است. شاید آنها قصد داشتند كه جوویچ را ترك كنند اما در نهایت این برای من نتیجه گرفت. من در دفتر او با زیدان صحبت كردم و برای او توضیح دادم كه این برای من چقدر مهم است تا بتوانم این پیشنهاد را بپذیرم – به اصطلاح قطار را از دست ندهم – زیرا باشگاهی با كالیبر رم دنبال من بود. احساس كردم این فرصت خوبی برای بازی و بهبود بازی ام است. ”

” من با آرزوی باورنکردنی به اینجا آمده ام و می توانم به رم در رسیدن به اهداف خود کمک کنم. بدیهی است که من همچنین اینجا هستم تا از ژکو یاد بگیرم زیرا او بازیکن بزرگی است که تجربه های زیادی دارد ، اما مطمئن هستم که رقابت سالمی بین ما برقرار خواهد شد. “

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *