حامد شیرازی 1273 روز پیش
بازدید 48 بدون دیدگاه

مصاحبه فوق العاده خواندنی پتراکی در مورد باشگاه

جیانلوکا پتراکی ، مدیر سابق ورزشی رم ، اوایل عصر امروز در رادیو حضور یافت و مصاحبه ای مفصل راجع به ورود و اخراج نهایی وی در این باشگاه در ماه ژوئن انجام داد.

این 51 ساله در ژوئن سال 2019 به جالوروسی پیوست اما پس از آنکه سرانجام با جیمز پالوتا رئیس سابق اختلاف پیدا کرد،سرانجام توسط باشگاه اخراج شد،او فقط یک سال در باشگاه دوام آورد.

پتراکی شروع کرد: “من در رم،ناگهان مجرم شدم!!!”

“من با اشتیاق زیادی وارد شدم ، که فکر می کنم همه می توانند متوجه شوند ، زیرا من به پروژه در باشگاه و آنچه به من گفته شد بسیار اعتقاد داشتم”.

وی ادامه داد ، “همه فراموش می کنند که من با (رئیس تورینو) اوربانو در قاهره درگیر شدم تا فقط به رم بروم. من برای آمدن به باشگاه بسیار اهمیت می دادم زیرا فکر می کردم می توانم خیلی چیزها را تغییر دهم ، اما فکر می کنم مشکلات بزرگتری وجود دارد. ”

“در شش ماه اول ، آنها از من حمایت کردند و ما کارها را انجام دادیم. تا دسامبر-ژانویه من کارهای زیادی برای کمک به باشگاه انجام دادم. من سعی کردم سطح انضباط و حرفه ای بودن را در باشگاه تحمیل کنم – سعی کردم این را روشن کنم که برای موفقیت ، شما باید با انجام اصول اولیه با یک پایه خوب شروع کنید. ”

“اما هیچ وقت ساختار و تیم جمع و جوری در این باشگاه وجود نداشت. من سعی کردم همه با هم متحد شویم و یک گروه متحد ایجاد کنم ، اما این هرگز اتفاق نیفتاد. ما افرادی را داشتیم که پشت سر یکدیگر صحبت می کردند ، این وضعیت عمومی بود “.

“مهم این است که فشردگی وجود دارد: وقتی کسی به طور فعال مشکل ایجاد می کند، من او را ترد می کنم. اگر یک باشگاه نتواند به من قدرت بدهد ، پس من می بازم.”

سپس پتراکی در مورد روابط خود با رئیس سابق جیمز پالوتا بحث و گفتگو کرد ، وی پس از فروش رم به گروه فریدکین در ماه آگوست باشگاه را ترک کرد.

“من احساس کردم که خودم هستم. در یک لحظه ، من حتی از شخص تماس خود پرسیدم که آیا رئیس از کاری که ما انجام می دهیم خوشحال است؟ من انگلیسی را خوب صحبت نمی کنم و هرگز ارتباط مستقیم با رئیس نداشته ام ، مگر 2 یا 3 بار. ”

“در کریسمس ، من برای پالوتا پیامی فرستادم – ما کاملا در حال مبارزه برای کسب یک مقام در لیگ قهرمانان بودیم ، اما او هرگز به من پاسخ نداد. من از این موضوع ناراحت شدم و فکر کردم که آیا اتفاقی افتاده است یا نه.

“در آن لحظه ، من فهمیدم که آنها در حال حفاری قبر من هستند – آنها با ظرافت ،سعی در نابودی من داشتند!!”.

“من امیدوار بودم که پالوتا با من تماس بگیرد ، اما او تماس نگرفت ، من فقط راه خود را ادامه دادم و سعی کردم تغییراتی را که می توانم ایجاد کنم ، اما مشکلات خاصی وجود داشت که اجازه نمی دهد آنها را انجام دهم”.

“همان موقع فهمیدم که فصل باید به پایان برسد تا بتوانم به چهره این افراد نگاه کنم و دوباره تکرار کنم: ما یا کاری را انجام می دهیم که به روش خودم انجام دهیم یا شما مجبورید من را مجبور کنید”.

پتراکی ، دوباره ابراز نگرانی کرد که عدم ارتباط خوب در این باشگاه وجود دارد.

“در رم یک سیستم کاملاً مریض وجود دارد که همه فکر می کنم خبر دارند – بنابراین من مجبور شدم جلوی این خونریزی را بگیرم. هر کجا که کار کرده ام ، هرگز با خبرنگاران حاشیه ساز صحبت نکرده ام و یا برای یک فنجان قهوه با آنها ملاقات نکرده ام. ”

“من همیشه در کنفرانس های مطبوعاتی ساکت و آرام بوده ام ، شاید چند کلمه بد گفته ام ، اما پایین آوردن من راحت تر بود زیرا کل سیستم می خواست پتراچی از بین برود”.

“وقتی همه روزنامه نگاران از خود لذت می بردند و به من قسم می خوردند كه مرا نابود می كنند ، باشگاه باید از من دفاع می كرد. فکر می کردم این باشگاه از من محافظت می کند “.

سرانجام ، پتراچی پیام واتس اپ را که برای پالوتا ارسال کرد ، خطاب کرد که در نهایت دلیل اخراج وی بود ، و همچنین برخی از کارهایی که در بازار نقل و انتقالات انجام داد.

“پیامی که به پالوتا فرستادم پست یا تند و زننده نبود ، بلکه فقط از نظر کاری بود. من او را آزرده نکردم ، من برای او احترام قائلم – تنها خواسته ام کمک بود. بیا ، بیا به من کمک کن و از من محافظت کن: من برای تو کار می کنم ، کمکم کن من می خواهم چیزی را که گفته شد تغییر دهم ، این که من در رم خوب کار نکردم: دنیای فوتبال در رم خوب کار نمی کند “.

“در مورد بازار نقل و انتقالات ، من در تصمیم گیری آزاد بودم. فرانکو بالدینی هرگز مرا مجبور به کاری نکرد. من نمی دانم چه بحث هایی بین او و پالوتا وجود داشت ، اما بازار نقل و انتقالات هرگز مشکلی نبود – بلکه همه موارد دیگر بود “.

“پائو لوپز؟ برای من ، او دروازه بان خوبی است. او تا دربی بسیار قوی بود و سپس اتفاقی در ذهن او افتاد. به عنوان یک دروازه بان باید از نظر ذهنی قوی باشید. ”

“آیا می توانم با مالکان جدید به رم برگردم؟ بله ، شاید بتوانم به آنجا بروم و ببینم چه چیزی را می توانم تغییر دهم. یک چیز دیگر: گفته شد که بازیکنان من را دوست ندارند و ما که وارد کار نمی شویم. من نیازی ندارم که بازیکنان مرا دوست داشته باشند ، آنها باید همسران خود را دوست داشته باشند. آنها به من احترام گذاشتند و ما فهمیدیم که با هم در حال ساخت چه چیزی هستیم “.

“وقتی من در مورد رم با والتر ساباتینی صحبت کردم ، او به من گفت که شهر و باشگاه چقدر احساس شما را تحت تأثیر قرار می دهد: این با شما خواهد ماند. در برخی موارد ، من برمی گردم – هر کسی که به آنجا می رود ، باید این قدرت را داشته باشد که بخواهد همه چیز را تغییر دهد. حتی کاپلو قبلاً چنین گفته است: شما به یک باشگاه قدرتمند پشت سر خود احتیاج دارید ، در غیر این صورت نمی توانید برنده شوید. ”

“من سعی کردم از گروه و پروژه محافظت کنم.اگر با زانیولو صحبت کردم ، کسی که مجبور شدم چند بار گوشش را بگیرم ، فقط برای کمک به او این کار را کردم. مثل چوب و هویج است.(احتمالا ضرب المثل ایتالیایی) “.

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *