حامد شیرازی 1331 روز پیش
بازدید 51 بدون دیدگاه

مصاحبه مفصل لورنزو با سایت باشگاه

با پیروزی مقابل یوونتوس در شنبه شب ، رم فصل 2019-20 سری آ را با هشت بازی بدون شکست تمام کرد و در نهایت هم مقابل یوونتوس برنده شد.

ما با لورنزو پلگرینی در مورد اوج و ضعف های رقابت های لیگ صحبت کردیم – او همچنین توجه ما را به سمت چالشی که هنوز در این فصل باقی مانده است ، جلب کرد.

این چیزی است که پلگرینی در مورد بازی با سویا و عملکرد تیم در سری آ گفت……

فصل را چگونه ارزیابی می کنید؟

“امسال چیزهای مختلفی را در سراسر فصل دیدم ، در جنبه های مختلف. سیستم را تغییر دادیم ، ورودی های جدید زیادی داشتیم و همه آنها را شناختیم. فصلی که داشتیم بهترین و بدترین نبود. اگر به آنچه در اوایل فصل نشان دادیم فکر می کنید ، شاید این توانایی را داشتیم که کمی بالاتر برویم، اما به نظر من چیزهای خوبی نیز نشان دادیم. ”

پائولو فونسکا چه چیزی را به این تیم آورده است؟

“شخصاً آنچه من در مورد او بیشتر از همه دوست دارم این است که او یک مربی جاه طلب است ، با میل زیادی به پیروزی و بهبود. من فکر می کنم این چیزی است که نمی توان نادیده گرفت ؛ گاهی اوقات در آن نقش می توانید با اضطراب یا استرس با موقعیت های خاص مقابله کنید اما او همیشه قادر است آرامش را به گروه منتقل کند و من واقعاً او را تحسین می کنم. از نظر فنی و تاکتیکی نیز فکر می کنم او قبلاً نشان داده که چه مربی خوبی است. ”

آیا رم در آخر فصل نشان داد که چه توانایی هایی دارد؟

“من فکر می کنم چند مورد متفاوت بود. مقابل اینتر میلان در اولمپیکو ما یک مسابقه باورنکردنی را انجام دادیم ، هم از نظر تاکتیکی و هم از نظر جسمی. ما در پایان به این نتیجه رسیدیم که بخاطر کمی بدشانسی در پایان مساوی شد- اما باز هم عملکرد خوبی در مقابل حریف واقعاً قوی بود.”

وی گفت: “مورد دیگری که احتمالاً همه از آن یاد می کنند ، بازی در فلورانس ، آخرین بازی سال 2019 است. از نظر من این عملکرد عالی بود؛ گرسنه و مصمم بودیم اما با آرامش و تمرکز هم بازی کردیم. اینها جزئیاتی هستند که باعث می شوند شما درک کنید چه چیزی لازم است تا به یک طرف عالی تبدیل شوید ، جزئیاتی که می تواند با گذشت زمان بهبود پیدا کند. ”

آیا بازی هست که بخواهید دوباره بازی کنید ؟

وی ادامه داد: “مقابل یوونتوس در کوپا ایتالیا – ما می توانستیم در آن رقابت کمی بیشتر خودمان باشیم ، اما ما باید بلافاصله پس از بازی خارج از خانه مقابل پارما نیز با آنها روبرو شدیم. من می خواهم دوباره آن را بازی کنم ، زیرا در سخت ترین موقع فصل با آنها بازی داشتیم.”

وی گفت: “در همان دوره ما نیز دربی داشتیم که در پایان حتی اگر بازی خوبی داشته باشیم برای ما نتیجه ناامید کننده بود. ما در آن بازی شانس های زیادی داشتیم. این مسخره بود که ما بازی را مساوی کردیم.

فصل را با نه پاس گل در سری آ به پایان رساندید – راز پنهان آن برای شما چیست؟

“خیلی چیزها. از نظر شخصی فکر می کنم به لطف بازی در بسیاری از بازی ها در این مرحله و برخی از خطاهایی که در آن ها مرتکب شده ام بسیار رشد کرده ام – زیرا اشتباه کردن تنها راه رشد و پیشرفت است.”

او گفت: “مربی خیلی مهم بود ، با حرکت من کمی بیشتر به جلو در زمین متوجه شد که می تواند بیشتر از من و ویژگی های من استفاده کند. و سپس درک من نسبت به هم تیمی هایم: آنها می دانند که چگونه حرکت می کنم ، چگونه فکر می کنم ، جایی که به اطراف می گردم. تصادفی نیست که من بیشتر از هر کس دیگری به ادین [ژکو] کمک کردم – او الان چندین سال است که من را می شناسد.”

شما بیشتر در این فصل در دو موقعیت بازی کرده اید: به عنوان یک هافبک دفاعی یا پشت مهاجم. سبک بازی شما چگونه در این دو نقش تغییر می کند؟ آیا شما یکی را ترجیح می دهید؟

“من واقعاً ترجیح می دهم کمی بیشتر به جلو بازی کنم ، زیرا من به عنوان هافبک دفاعی که وقتی توپ را نداریم باید بهتر کنم – برای اینکه از مدافعان پشت سرم پوشش و پشتیبانی بگیرم.”

او گفت: “با راه اندازی سیستم جدید ، بازی دو تیم در خط میانه متفاوت است ، زیرا این دو اکنون بیشتر در مقابل یکدیگر قرار گرفته اند. بنابراین می توانم در نقش کسی با مجوز بیشتری برای پیشرفت بازی کنم – این به من اجازه می دهد تا توپ را زیاد لمس کنم ، این همان چیزی است که به من کمک می کند تا وارد بازی ها بشوم و هر بار اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنم. ”

از نظر جسمی چطور؟ مربی اخیراً گفته است که از نظر تناسب اندام ساده ترین فصل نبوده است …

“در این رابطه یک فصل دشوار بوده است ، بله. من واقعاً روی تناسب اندام و چگونگی جلوگیری از مشکلات عضلانی کار می کنم. اما باید بگویم که من هم بدشانس بوده ام.واقعا پای من در بدترین لحظات آسیب می دید.”
وی گفت: “با توجه به وضعیت بدن من ، یک دوره طولانی مانند آن مشکل است ، زیرا کسی مانند من باید برای رسیدن به 100٪ آمادگی، بازی های زیادی انجام دهد. با این حال ، حال من بسیار خوب است – مربی به من این فرصت را داده است که تقریباً شش هفته با استمرار ، بازی کنم”

در مورد جراحی بینی شما چه می توان گفت؟ آیا بازی کردن با ماسک روی آن سخت خواهد بود؟

“خوبم ، دارم به شرایط برمی گردم. این دو روز قبل از بازی برای من واقعاً مهم خواهد بود ، تا بتوانم روی تنفس خود کار کنم – این چیزی است که من بیشتر روی آن متمرکز شده ام. پوشیدن ماسک چیزی است که من با آن مشکلی ندارم ، نمی خواهم شکایت کنم – من به طور کامل آن را می پوشم تا در لیگ شانزدهم لیگ اروپا بازی کنم. می خواهم بتوانم به هم تیمی هایم کمک کنم. ”

چه روحیاتی در درون تیم وجود دارد؟ رفتن به هشت بازی بدون شکست ، مثل اینکه همه را گرد هم آورده است – آیا این درست است؟

“ما در حال پیشرفت هستیم. حتی در لحظات سخت ، وقتی سه بازی پشت سر هم از دست دادیم ، در اینجا در تریگوریا همیشه این حس وجود داشت که خیلی سریع همه چیز بهتر می شود.”

“متأسفانه از دست دادن آن بازیها به معنای این بود که در پایان نتوانستیم در لیگ به کسانی که جلوتر از ما هستند فشار بیاوریم ، اما در کل ما هنوز هم توانستیم کیفیتی را که به عنوان گروه داریم نشان دهیم. هیچ وقت مشکلی در داخل گروه وجود نداشت. چند حادثه ای که در مورد آن صحبت شده است شایعاتی بیش نیست. ”

آیا وقتی هوادار رم هستید ، در این شهر متولد و بزرگ شده اید ، پوشیدن پیراهن رم سخت تر است؟

“برای من ، حضور در اینجا و پوشیدن این پیراهن ، وزنی بر دوش من نیست – این یک افتخار است. من در اینجا بزرگ شده ام و به رم مدیون زیادی هستم. این یک افتخار بزرگ است ، هم برای من و هم برای خانواده ام.”

با این حال ، “من هرگز به گذشته نگاه نمی کنم ، فقط بر این نکته تأکید می کنم که به بهبود خود ادامه دهم و اطمینان حاصل کنم که رم بهترین لورنزو را دارد. من نمی خواهم با کسی مقایسه شوم ، اما من نمی خواهم از انتقاد نیز معاف باشم – می دانم که این بخشی از آن است ، این کاری است که ما انجام می دهیم ، و می دانم کسانی هستند که انتظار زیادی از من دارند و به درستی من همیشه سعی می کنم جنبه مثبت امور را ببینم .من سعی می کنم بهتر و قوی تر شویم. ”

در دو روز با سویا روبرو خواهید شد. چه نوع رمی را خواهیم دید؟

“من فکر می کنم ما یک رم بزرگ خواهیم دید. ما یکی از بهترین طرف های این رقابت را ترسیم کرده ایم ، درست است ، اما من مطمئن هستم که ما با نگرش و تمایل به پیروزی به آنجا می رویم و با یک نمایش عالی اجرا خواهیم کرد.من اطمینان دارم که این کار را خواهیم کرد. ”

چه پیشرفت هایی را در این تیم مشاهده می کنید ، حتی به دنبال فصل بعد هستید؟

“زمینه پیشرفت بسیار گسترده است. بعضی اوقات ما چیزهای خوبی را نشان داده ایم ، اما در مواقع دیگر نتوانستیم این کار را انجام دهیم – و این به ما مربوط می شود. اما ما هنوز هم می توانیم پیشرفت کنیم ، به خصوص در رویکرد ذهنی و روشی که هر روز به کار می گیریم. ما می خواهیم به عنوان یک گروه در حال پیشرفت باشیم و در موقعیتی قرار بگیریم که بتوانیم به دستاورد های مهم برسیم. ”

 

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *