حافظ مسلمی 1339 روز پیش
بازدید 53 بدون دیدگاه

پیش بازی؛تورینو-رم

در هفته سی  و هفتم سری آ ،رمی ها در شهر تورین،مهمان تورینو خواهند بود.دیداری که برای تثبیت صعود جالوروسی به لیگ اروپا،اهمیت فراوانی دارد.تیم فونسکا علاوه بر عملکرد خوب در 6 بازی گذشته،نتایج خوبی نیز کسب کرده و با کسب 5 پیروزی و 1 تساوی،اختلاف امتیازی با میلان و ناپولی ایجاد کرده ست.رم بعد از برد شش بر یک مقابل  اسپال و برد سخت دو بر یک مقابل فیورنتینا پای به زمین مسابقه خواهد گذاشت.در دیدار امشب،رمی ها لورنزو پلگرینی را به دلیل مصدومیت از ناحیه بینی در اختیار ندارند اما خبر خوب بازگشت فاتزیو و میرانته ست و خوان خسوس نیز بعد از مدت ها دعوت شده ست.در آن سوی میدان،تورینو رده شانزدهمی،بعد از سه مسابقه ای که موفق به برد نشده ست،پای به میدان خواهد گذاشت.آنها در دیدار اخیر خود مقابل اسپال سقوط کرده ،در خانه این تیم با تساوی یک بر یک متوقف شدند.ایتزو غایب مهم تورینو در دیدار امشب خواهد بود.سیمونه زاتزا،سیمونه وردی و آندریا بلوتی مهم ترین ستاره های این تیم هستند.در صورت برد تورینو و شکست سمپدوریا،این تیم می تواند به رده پانزدهم صعود کند.حال  به مهم ترین آمار های پیش از این بازی خواهیم پرداخت که در زیر قرار گرفته ست.

 

تا با این جا ، رمی ها تا به این جا،عملکرد بهتری نسبت به سایر تیم ها مقابل تورینو داشته ست.

رم در تاریخ غنی خود ،بارها بیشتر از هر تیم دیگری تورینو را شکست داده و 73 پیروزی از 175 بازی در همه رقابت ها کسب کرده است. این رکورد در بازی های سری آ محتمل تر است ، و با 63 پیروزی رم از 149 بازی رم در سری آ آمار خوبی دارد.

و یک شکارخوب !

از پایان سال 1990 ، جالوروسی در هر 18 بازی که با تورینو در خاک آنها داشته،فقط یکی را واگذار کرده است!! 7 برد و 10 تساوی!

رمی ها از سفرهایشان لذت می برند!!

بازیکنان آ.اس رم توانسته اند دو بازی اخیر خارج از خانه خود را برنده شوند ، اگر آنها چهارشنبه شبب مقابل تورینو پیروز شوند این اولین بار از فصل 2017-18 خواهد بود که آنها میتوانند سه بازی آخر خارج از خانه خود را پیروز شوند.

لورنزو از نگاه آمار،یاد فرانچسکو را زنده کرده است!!

لورنزو پلگرینی – که بعد از شکستن بینی در مقابل فیورنتینا جراحی شده بود – در این فصل نه پاس گل برای هم تیمی هایش در سری آ انجام داد. آخرین ایتالیایی که در یک فصل به رقم های دو برابر برای رم دست یافت ، نماد رم توتی کبیر بود که در سال 2013-14 ده پاس گل داد.(البته در آن سال السیو چرچی بازیکن تورینو هم ده پاس گل داده بود!!)

بهترین فرم

در طول شش بازی فعلی بدون شکست، رم  پنج برد و یک تساوی داشته ست. ، هیچ تیمی در سری آ به اندازه رم امتیاز جمع نکرده است حتی آتالانتا و میلان!!

پنالتی زن تیم!!

جردن ورتو بعد از ضربات پنالتی که در دیدار گذشته برابر فیورنتینا به ثمر رساند ، اکنون 12 گل از 19 گل خود در سری آ را از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده است.که آمار جالبی است.

دو بازیکن آرژانتینی و افسانه ای رم به نام های انریکوئه گوایتا و پدرو مانفردینی با 9 گل زده بهترین گل زنان رم مقابل تورینو در سری آ هستند. گوایتا توانست با ایتالیا جام جهانی 1934 را کسب کند ، وی در 4 تقابل مقابل تورینو توانست 9 گل به ثمر برساند و از این حیث بهترین گلزن این رقابت هاست

نفرات برتر
ادین ژکو و الساندرو فلورنزی و الکساندر کولارف با دو گل،هرکدام بهترین گلزنان فعلی رم مقابل تورینو هستند.

 

برایان کریستانته ، جاستین کلایورت ، رابین اولسن و خاویر پاستوره  در بازیهای سری آ 2018 برای رم در فصل 2018-19 بازی مقابل تورینو در المپیکو تورینو حضور داشتند و کلایورت از روی نیمکت بازی کرد تا با یک پاس گل ارزشمند ،گل اول را برای این باشگاه فراهم کند.

سانتر او در دقیقه 89 باعث شد تا ادین ژکو گل خوبی بزند، و رم بازی را با تک گل او برد. کلاروف همچنین در آگوست 2007 ، گل زیبایی مقابل تورینو زد و باعث برتری تیم خود شد اما در آن بازی ،او پیراهن لاتزیو را بر تن داشت.

کریستانته خوش شانس!

با توجه به مصدومیت اوایل فصل برایان و از دست دادن بازی مقابل تورینو در اوایل فصل،حالا او در هر سه بازی که رم مقابل تورینو داشته پیروز گشته است!!

بازیکنان سابق !

هر دو بازیکن های دفاع راست رم،برونو پرز و داویده زاپاکوستا دو سال را در تورینو گذراندند. پرز قبل از پیوستن به رم برای اولین بار در سال 2016 ، 65 بازی در سری آ انجام داد و شش گل برای این باشگاه به ثمر رساند ، در حالی که زاپاکوستا 56 بازی و دو گل برای تورینو زد.

این زوج فصل 2015-16 را در تورین سپری کردند – دقیقاً مثل الان که در رم هستند..وظایف خود را در سمت راست خط دفاعی ، انجام می دادند.

 

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *