حامد شیرازی 1408 روز پیش
بازدید 62 بدون دیدگاه

نابودی ستارگان رم،مثل همیشه فقط برای پول

شایعات نقل و انتقالات به بخش مهمی از فوتبال در سرتاسر جهان به پایان هر فصل تبدیل شده اند . اما تا قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی، همه نگاه ها به بازار نقل و انتقالات است تا ببیند چه کسی در سری A تیم خود را تغییر خواهد دادو چگونه خواهد توانست باشگاه های دیگر را تحت تاثیر قرار دهد.

مشکلات مالی مداوم برای رم

مانند بسیاری از باشگاه ها در این زمان بی سابقه ، شایعه شده است که رم دچار مشکلات مالی شده است. با اخباری مبنی بر کاهش داوطلبانه دستمزدهای چهار ماهه بازیکنان و همچنین مدیریت ، در حال حاضر رم غرق در مشکلات مالی است. رم با وجود داشتن بازیکنان با استعداد،چون توانایی و ثبات مالی ندارد باید به فکر فروششان باشد.

با این وجود ، این کاهش داوطلبانه حقوق در کل باشگاه ،وحدت باشگاه را نشان داده است و باعث شده است که سایر کارمندان به آینده نگاه کنند زیرا عدم فروش بلیط و سایر منابع درآمدی همچنان عوارض مالی خود را ادامه می دهند.

بررسی چند شایعه

با وجود این اوضاع اقتصادی و چالش برانگیز ، هنوز شایعات انتقال وجود دارد كه می تواند برای رم ارزشمند باشد.

چندین باشگاه لیگ برتر مانند لیورپول ، اورتون و تاتنهام علاقه خود را به برخی از بازیکنان برتر جالوروسی اثبات کرده اند – این می تواند فرصتی برای باشگاه پایتخت باشد تا بتواند پول نقد خود را به دست آورد و به تخفیف مبارزات مالی آنها کمک کند.

با توجه به شرط بندی زیاد در سری A و امضاهایی که می توان در پایان فصل انجام داد ، هیجان بیشتر از گذشته است .

نیکولو زانیولو
این ستاره جوان یکی از نام های بسیاری برای ترک باشگاه در آینده نزدیک است. مهاجم قبلاً علاقه لیورپول را جلب کرده است و می تواند موضوع پیشنهاد قابل توجهی برای انتقال باشد. زانیولو در حدود سن 20 سالگی در سال 2018/2019 استعداد بی نظیر خود را نشان داد و قبل از تحمل ACL پاره شده ، شکل عالی خود را در ژانویه سال 2020 ادامه داد.

این جوان ثابت کرده است که با توانایی بازی انواع موقعیت ها و پست ها، بسیار متناسب است. با این حال ، سرخ ها می توانند برای تضمین امضای زانیولو رم و زانیولو مستقیما وارد مذاکره شوند، زیرا یوونتوس ، منچستریونایتد و تاتنهام نیز علاقه مندند.
ادین ژکو
با وجود سن او ، این بوسنیایی همچنان علاقه مندان زیادی دارد. ژکو در گذشته پیشنهاد چلسی و اینتر را رد کرد و اعلام کرده است که دوست دارد در رم بماند.

با این حال ، اگر علاقه تیم ها در لیگ برتر ادامه یابد و یک باشگاه پیشنهاد جالبی را ارائه دهد ، آیا اگر قیمت آن مناسب باشد ، مدیران رم از پول بازیکن رم برای مرد سابق منچسترسیتی می گذرند؟

لورنزو پلگرینی
هافبک متولد رم یکی دیگر از بازیکنانی است که در این دوره علاقه شدید تیم ها را جلب کرده است.

چندین غول اروپایی ، از جمله پی اس جی، ابراز علاقه خود را به پلگرینی اعلام کردند و یک حرکت تابستانی را نمی توان رد کرد. پس از بزرگ شدن در آکادمی رم ، پلگرینی در سال 2015 به ساسولو آمد ، جایی که برای دو فصل در آنجا بازی کرد ، قبل از بازگشت به این باشگاه در سال 2017.

پلگرینی در حال حاضر در قرارداد خود یک بند آزادی 27 میلیون پوندی دارد که همین امر باعث شده تا علاقه های یووه و میلان به این بازیکن علاقه مند شوند. اگر رم مجبور به فروش بازیکنان در این تابستان برای کمک به بهبود وضعیت مالی خود شود، اگر پلگرینی یکی از فروشندگان باشد ، می تواند سود چشمگیر خود را از این بازیکن آینده دار بدست آورد.

خلاصه که همان روند تکراری است……
باز هم باید آه و افسوس ستاره های خود را بخوریم،مگر اینکه یا مالکیت تغییر کند و یا یک منبع خوب مالی به سراغ پالوتا بیاید و گرنه همان آش و همان کاسه………

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *