حافظ مسلمی 1411 روز پیش
بازدید 51 بدون دیدگاه

مصاحبه جدید ریک‌با رسانه هلندی

سایت‌ AD.nl‌صحبت های مدافع رم ریک کارسدورپ که این فصل را به صورت قرضی در فاینورد گذراند را منتشر کرده است.

این خداحافظی مد نظرت نبود،درسته؟
“کاملا درسته، دوباره تونسته بودم جایگاهم رو در تیم به دست بیارم، هر روز از روز قبل حالم بهتر بود. اما ناگهان دنیا عوض شد،هیچ کس فکرش رو هم نمی کرد که شرایط بهخاطر ویروس اینطوری بشه.”

این ماه هم به تمرین با فاینورد میگذرانی. به نظرت لیگ میتونست ادامه پیدا کنه؟

“از دست هیچ کس کاری برنمیاد. هر کسی به نوعی تحت تاثیر این ویروس قرار گرفته،وضعیت ناامید کننده ای است. تابستان گذشته که به فاینورد منتقل شدم گفتم برای جایگاه سوم به اینجا نیومدم و در چند ماه گذشته به متوجه شدید که حرفم درست بود. هیچکس نمیدونه ما به کجا میتونستیم برسیم.”

فاینورد از خیلی تیم های دیگه قدرتمند تر بود؟
“به نظرم مجموعه قدرتمندی داریم. ما شرایط رو می دونیم.بازیکنان زیادی داشتیم که از شرایط بازی متفاوتی به اینجا اومده بودن از جمله خودم. در طی دو فصل در رم که بیشتر اون رو با مصدومیت سپری کردم,درک کردم که چه زمان زیادی نیاز هست تا به آمادگی کامل برسی. بعد از دوران حضور در رم فقط دلم میخواست فوتبال بازی کنم.با مصدومیت از ناحیه کشاله ران بازی می کردم که باعث شد هیچگونه زمانی برای استراحت نداشته باشم و سپس با توافق با کادر تیم مدتی رو بیرون موندم. مهم نیست که چقدر سخته،باید منتظر باشی نوبت به شما برسه.”

به محض انتقالت از رم یک ویدئو در حالت نامتعادل از شما در فضای مجازی منتشر شد!؟

“نمیخوام موضوع رو خیلی بزرگش کنم ولی بزار اینطوری برات بگم:بعد از پیروزی در بازی آخر سال ۲۰۱۹برابر اوترخت به همراه تعدادی از بازیکنان بیرون رقتیم،تعطیلات زمستانی بود .درسته من مشروب خورده بودم. فردی که برای اولین بار اونجا ملاقاتش می کردم اونروز فیلم گرفته و برای من هم فرستاد و ظاهرا فردی تصور کرده نیاز هست این فیلم رو در فضای مجازی منتشر کنه. برخی از مردم میگفتن که من مواد مصرف کردم. باید بگم که به این اتفاق افتخار نمی کنم ولی هرکس که من رو میشناسه میدونه که من هرگز همچین کاری نمیکنم.”

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *