حامد شیرازی 1415 روز پیش
بازدید 44 بدون دیدگاه

مصاحبه مفصل و غمگین فونسکا با روزنامه آبولا

صبح چهارشنبه ، روزنامه پرتغالی A BOLA  مصاحبه ویژه ای از پائولو فونسکا ، مربی رم منتشر کرد.

در وهله اول باید اشاره کرد که رئیس رم بخاطر فروش رم و کرونا سردرگم است
این همان چیزی است که این پرتغالی برای گفتن داشت …

“تقریبا 60 روز در انزوا. غیرممکن است تصور کنید که مانند این دنیا در جهان وجود داشته باشد……همه چیز تکراری است.”

وی گفت: “من باید اعتقاد داشته باشم که زندگی فرصتی را فراهم کرده است که این جدایی حداقل به من اجازه می دهد از چند لحظه خوشبختی لذت ببرم،لحظاتی که حرفه من معمولاً به من اجازه نمی دهد.”

وی گفت: “از بعضی جهات ، هفته ها با من مهربان بوده است(زندگی)و به من اجازه می دهند از لحظات آرام در خانه ، با همسرم و پسرم لذت ببرم.”

وی گفت: “اما هفته ها حس عمیقی را برای از دست دادن بقیه خانواده به من داده است – من ناامیدانه می خواهم بتوانم دو پسر دیگرم را که در پرتقال هستند در آغوش بگیرم ، یک بار دیگر به همراه پدر و مادرم و بقیه خانواده ام .”

“و سپس ، البته ، زمان به من اجازه داده است تا به گونه ای متفاوت در مورد چیزها فکر کنم و تأمل کنم – حتی اگر این شک و تردید و عدم اطمینان را ایجاد کرده باشد.

وی گفت: “من یکی از کسانی نیستم که به شدت اعتقاد دارم که جهان برای همیشه تغییر خواهد کرد ، اما من اطمینان دارم که ما در بسیاری از موارد چیزهایی را از دست داده ایم که هرگز بهبود نمی یابند.”

“اما بگذارید درباره دنیای من ، دنیای فوتبال صحبت کنیم. حتی در اینجا ما در حال تحولات عظیمی هستیم که می آیند و خواهند آمد.”

وی گفت: “در طول این مدت سعی کردم از بدبینی یا ترس کنار بیایم. من معتقدم که جهان من از همیشه قوی تر و متحد تر خواهد شد. قبل از بازگشت ما باید سریع و قاطعانه تصمیم بگیریم ، حتی اگر اکنون آنها را بدست آوریم تقریباً مثل تلاش برای داوری مسابقه بدون سوت و هر کارت است.”

“اما من به زودی برمی گردم ، به دنیای خود باز خواهم گشت. سرانجام. اما با توجه به آنچه اتفاق افتاده است ، من می دانم که به دنیای کاملاً متفاوتی باز خواهم گشت.”

پروتکل های ایمنی محکم و لازم در حال تغییر روال روزمره ما هستند: آموزش فردی ، تغییر امکانات در خانه یا اتاق های انفرادی ، تماس نزدیک و هر چیز دیگری.”

“و پس از آن ، هنگامی که ما به بازی های مسابقه باز می گردیم ، باید اقدامات دیگری را نیز رعایت کنیم. همه آنها برای اینکه بتوانند با امنیت و مسئولیت پذیری زندگی کنند. آنها اقدامات حیاتی هستند و هیچ مشکلی از نظر من ندارند.”

“با این وجود ، تصور کردن برای من دشوار است … تصور کنید که بدون اشتیاق هواداران پشت سرمان بازی کنید – و به خصوص بازی بدون آن که صدای خاصی باشد.دلم برای لحظه ای که بازیکنان گلزن تیم را در آغوش میگیرند هم تنگ شده است.”

“چگونه می توانم جشن بگیرم؟ بنابراین ، من نمی توانم دستیارانم را در آغوش بگیرم ، همانطور که معمولاً انجام می دادم؟ ”

وی گفت: “در سال اول حضورم در شاختار دونتسک ، در بازی ای که از 2-0 به عقب برگشتیم تا در لحظه های پایانی 3-2 به پیروزی برسیم ، همه بازیکنان به سمت من دویدند و مرا در آغوش گرفتند تا گل نهایی را جشن بگیرم. من هرگز آن را فراموش نخواهم کرد.”

“در براگا ، هدف مارسلو بود که جام پرتغال را برای ما به ارمغان آورد. من هرگز آن را فراموش نخواهم کرد.”

یا در پاکوس فررا، جایی که مانوئل خوزه گلی را به ثمر رساند که ما را به بازیهای لیگ قهرمانان اروپا رساند.”

“یا حتی اکنون ، در اینجا در رم ، با گل ادین ژکو در آخرین لحظه مقابل بولونیا به ثمر رسید. در حال حاضر اهداف بسیاری وجود دارد که با کرونا تا الان به پایان رسیده اند ، من هرگز فراموش نخواهم کرد.”
.

“اما باید اعتراف کنم ، سخت ترین چیز برای من تصور کردن اتاق رختکن بدون در آغوش گرفتن است. شاید برای هر کسی که هرگز آن فضای مخفی را به اشتراک نگذاشته است ، درک آن دشوار باشد. اما فقط انرژی حاصل از آغوش را تصور کنید. مخصوصاً قبل از بازی.”

و پس از آن ، در میان تمام آغوش دیگر ، باز خواهد گشت

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *