حافظ مسلمی 1464 روز پیش
بازدید 56 بدون دیدگاه

مصاحبه الشعا با اسکای

استفان الشعراوی مصاحبه ای را با اسکای اسپرت انجام داده که در زیر قرار گرفته ست.
وضیعت در شانگهای چگونه بود؟
“شانگهای یک شهر در حال پیشرفت است و مانند همه کشور ها شرایط خاصی دارد ، 80 هزار نفر در این شهر در خانه ماندند و این یک نشانه عالی است.”
سوال هواداران : به سری آ باز خواهی گشت؟
“تا زمانی که تاریخ مسابقات و … مشخص نباشد هیچ چیز مشخص نیست، ما در این مورد به دنبال راه حل هستیم،اولویت برای من همیشه تیم ملی است .”
مسابقات چین زودتر از ایتالیا شروع میشود ، ایا به چین بازخواهی گشت؟
“اکنون من بازیکن شانگهای هستم و به بازار فکر نمیکنم
شما هدیه ای را به بیمارستان سان پائولو ساونا اهدا کرده اید، جایی که مادر شما نیز در آن کار می کرده است.!
“من سعی کردم برای سه زمینه اصلی کاری خاص انجام دهم: اورژانس درمانی ، تحقیقات و پیشگیری. من با اورژانس شروع کردم و مسابقه اهدای عضو را انجام دادم. بچه های ساوونا این ابتکار عمل را راه اندازی کردند ، هدف از این کار تقویت مراقبت های ویژه بود ، من دو برابر کردم. رقم 50،000 یورو برای داشتن تخت بیشتر. در مورد تحقیق ، ما این کار را به نفع بیمارستان اسپالانزانی انجام دادیم ، من از راجا و لورنزو تشکر می کنم ، با خرید وسایل برای تحقیق !آنها با کمک مالی ، مبلغی را برای خرید دریافت کردند . با کمک اهل شانگهای ، ما میلیون ها ماسک ، کیت اورژانس ، لیوان و لباس را خریداری و اهدا کردیم.که این خیلی عالی بود”
بهترین بازیکنی که کنارش بازی کردی؟
“افراد زیادی هستند ، زلاتان ،توتی ، امباپه و معبود فوتبالیم کاکا‌.”
زیباترین خاطره ای که از پادوا دارید؟
“پادوا یکی از زیباترین تجربیات زندگی من بود. بهترین خاطره من از او در مرحله نیمه نهایی پلی آف است. با نتیجه 3 بر 3 به تساوی رسیدیم ، با نوارا به فینال رفتیم “.
آیا می خواهید به رم بازگردید؟
“من نمی توانم جواب بدهم. البته من در رم چیزهای زیادی را پشت سر گذاشتم ، نه تنها یک مسیر فوتبال ، بلکه خیلی بیشتر. ما در رم مثل یک خانواده بودیم، دلم برای ایتالیا تنگ شده است چون خانه من است ، اما اینگونه سوال از من نپرس. ”
آلگری ، دی فرانچسکو یا اسپالتی؟
“آلگری بی نقص بود ، او به من اعتماد به نفس بسیار بالایی میداد ، مربیان دیگر هم این کار را برایم انجام میدادن ولی درباره آلگری بی نظیر بود.”
دوری از ایتالیا؟
“من خوش شانس بودم که به واسطه شانگهای به ایتالیا باز میگشتم ، دلم برای والدینم تنگ شده ، ایتالیا برای من همه چیز است .”
ترک میلان؟
“من همچنان در قلبم بازیکن میلان هستم ، ولی من نیاز به یک تغییر داشتم و این یک تصمیم حرفه ای برای من بود و تصمیم درستی گرفتم ولی میلان اکنون هم تیم من است”
درباره شهر شانگهای بگو؟
“یک شهر بین المللی و غربی است که با فرهنگ ایتالیا خیلی تفاوت دارد ، 26 میلیون جمعیت دارد و در محل کار خیلی جدی هستند وشیوه زندگی آنها کاملا از ما جداست.”
در پادوا خیلی جوان بودی؟
“18 یا 19 سال داشتم که با دو سیستم بازی متفاوت به صورت باور نکردنی بازی کردیم ، در ابتدا عملکردم خوب نبود ولی در ادامه با تغییر مربی و تغییر سبک بازی ما به صورت باورنکردنی به پلی آف رسیدیم.”

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *