حافظ مسلمی 1471 روز پیش
بازدید 52 بدون دیدگاه

مصاحبه کولاروف با SportKlub

الکساندر کولاروف به تازگی با SportKlub  صربستان مصاحبه ای انجام داده که در زیر قرار گرفته ست.

“در حال حاضر فوتبال اولویت ندارد و صراحتا نمی دانم چگونه می توانیم دوباره از ماه مه شروع کنیم و تا 30 ژوئن به پایان فصل برسیم. امیدوارم چنین باشد ، اما خیلی خوش بین نیستم. همه ما امیدواریم كه بتواند اتفاق بیفتد. در اسرع وقت ، اما باید فکر کنیم با توجه به لیگ اروپا ، باید 17 یا 18 بازی در دو ماه انجام دهیم. از نظر جسمی به نوعی آن را تحمل خواهیم کرد ، اما با توجه به وضعیت ایتالیا نمی دانم چگونه می تواند اتفاق بیفتد .هیچ کس نمی تواند چنین چیزی را بشناسد و یا برنامه ریزی کند ، هنوز مشخص نیست که چقدر می تواند طول بکشد در چین ، آنها چهار ماه همه چیز را تحت کنترل خود قرار می دهند و رژیم آنها بسیار سخت تر از هر جای دیگر در اروپا است. گرچه من دوست دارم بازی را شروع کنم ،در نهایت من نسبت به آن بدبین هستم. ”

تعویق رقابت های اروپایی :”راستش همان چیزی است که انتظار داشتم. این تنها راه حل منطقی بود. من از این تصمیم تعجب نکردم. رم ما را هفت یا ده روز پیش به دلیل ویروس، از رفتن به تیم ملی منع کرد. من نمی توانستم به صربستان بیایم یا به نروژ بروم. ”

کلاروف سایر رمی ها در قرنطینه تمرین می کنند تا ،آمادگی خود را از دست ندهند:”چهار،پنج روز پیش ، هر بازیکن یک برنامه گرفت و ما دائما با کارکنان ارتباط برقرار می کنیم. آنها ما را با دوچرخه های ورزشی و رژیم های غذایی تمرین می دهند، بنابراین ما مجبور نبودیم که خانه را ترک کنیم یا بیرون برویم. من فقط دو بار بیرون رفتم. ما باید یکشنبه دوباره ملاقات کنیم ، اما فکر نمی کنم این اتفاق بیفتد. خدا را شکر کسی در رم ویروس ندارد اما اگر تمرین را شروع کنیم احتمالاً این اتفاق می افتد. بازگشت احتمالاً به مدت هفت روز به تعویق می افتد. من آموزش خصوصی دارم که انجام می دهم و می توانم در باغ بدوم اما حفظ آمادگی جسمانی لازم برای فوتبال بسیار دشوار است. وقتی دوباره جمع می شویم باید بازی ها را شروع کنیم ، اما نمی دانم چگونه ممکن خواهد بود. برخی از بازیکنان در آپارتمان ها زندگی می کنند و شرایط لازم برای آموزش عادی را ندارند. بنابراین ورود به ریتم رقابت بیشتر طول خواهد کشید. اما هیچ کس در حال حاضر در مورد آن فکر نمی کند. ”

ادامه به زودی…

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *