حافظ مسلمی 1499 روز پیش
بازدید 49 بدون دیدگاه

مصاحبه اسمالینگ پیش از نبرد با خنت

کریس اسمالینگ پیش از دیدار مقابل خنت بلژیک در جمع اصحاب رسانه حضور پیدا کرد و به سوالات خبرنگاران پیش از بازی فردا در رقابت‌های لیگ اروپا پاسخ داد.
به نقل از وبسایت رسمی باشگاه آ.س رم اسمالینگ گفت : “به نظرم تمرکز ما روی بازی بعدی است، اما ما اخیرا نتایج خوبی کسب نکرده‌ایم. اما این هفته دو بازی خانگی پشت سر هم داریم و این فرصتی است تا مطمئن شویم همه چیز خوب پیش می‌رود و شروعی باشد برای بسیار بهتر شدن در چند ماه آینده.”
“توضیح دادن اوضاع اخیر خیلی سخت است. تا قبل از کریسمس در فرم خوبی قرار داشتیم اما اکنون بسیار افت کردیم. بدیهی است که دوره سختی را پشت سر می‌گذاریم اما به عنوان بازیکن می‌دانیم که ما تنها کسانی هستیم که می‌توانیم خودمان را از این وضعیت خارج کنیم. همه ما برای بهبود شرایط فردی و تیمی سخت تلاش می‌کنیم. ما می دانیم که در هفته های اخیر به اندازه کافی خوب نبودیم اما در تلاش هستیم که نشان دهیم این فقط یک اشتباه کوچک هست. ”
“من به عنوان یک مدافع فکر می کنم که گلهای زیادی را دریافت میکنیم علی الخصوص بعد از مدتی که در چند هفته اخیر کم موقعیت می‌دادیم و گل می‌خوردیم و ناامید کننده است. هر زمان که موقعيت گل بدست می اوریم زهرناک ظاهر می شویم و این چیزی است که من به آن افتخار می‌کنم، اما در هفته های اخیر از موقعیت های خود به خوبی استفاده نکردیم اما ما بسیار سخت تلاش می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که بهتر از موقعیت های خود استفاده‌ کنیم.”
آینده خود؟” اگر صادقانه بگویم اکنون تمرکز اصلیم روی نتایج هست. من فکر می کنم که تمرکز بازی به بازی تنها کاریست میتوانم انجام بدهم.آیا خودم از رم لذت می برم؟بله، این یک باشگاه عالی، یک شهر خارق العاده است.شور و شوق هواداران و عشقی که از روز اول به من نشان دادند، بسیار خارق العاده است.من نمی‌خواهم از کاری که الان باید انجام بدهیم، که در روز پنجشنبه برنده شویم و یکشنبه نیز به روند پیروزی خود باز گردیم، نداریم.”
مذاکرات در ژانویه؟” من واقعا نمیتوانم صادق باشم اما تا آنجایی که می‌دانم مذاکراتی برای من صورت نگرفت، البته این بحثها خارج از اختیار من است.”
“می‌توانید ببینید که چگونه همه بازیکنان در سالن بدنسازی و زمین تمرین سخت کار می‌کنند. ما 20 بازیکن داریم که همه می خواهند روز پنجشنبه بازی کنند، همه تلاش می‌کنند تا در ترکیب اصلی قرار بگیرند و خودشان را اثبات کنند.”
” در دربی عملکرد خوبی از خود نشان دادیم اما در نهایت دو امتیاز را از دست دادیم. به وضوح تیم برتر میدان بودیم. و ما بسیار تلاش می کنیم تا به رقابت بازگردیم و یک ذهنیت برنده بسازیم. رم سالهاست که جامی نبرده است و من فکر می کنم که همه بازیکنان با هدفی به این تیم می آیند. داشتن فرصتی برای کسب قهرمانی، کاری است که ما می خواهیم انجام دهیم.”

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *