حافظ مسلمی 1503 روز پیش
بازدید 39 بدون دیدگاه

پیش بازی؛آتالانتا-آ.اس رم

در بازی پیش رو شنبه شب، به آمار و ارقام و نکاتی در مورد این بازی مهم میپردازیم؛ بازی ساعت 20:45 به وقت محلی برگزار خواهد شد.

هیچ چیزی دو تیم را از فرم دور نمیکند
در 58 بازی گذشته بین رم و آتالانتا، هر دو تیم هرکدام 19 بار پیروز شده اند و و 20 بازی دیگر با تساوی به پایان رسیده و تفاوت بسیار کمی در آمار گلزنی دو تیم هست؛ آتالانتا با 75 گل و رم با 73 گل زده.

فرم خوب هر دو تیم در ماه فوریه
جمعا 16 بازی باهم روبرو شدند در ماه فوریه، که هرکدام 5 بار پیروز شده اند.

ده بازی آخر
رم تنها یک بار توانسته در 10 بازی آخر خود با آتالانتا پیروز بشه که به هفته اول فصل 2017-18 برمیگرده . رم 9 بازی دیگر خود برابر آتالانتا را با 5 تساوی و 4 شکست به پایان رسانده.

روند بهتر نسبت به شهر رم
آتالانتا در واقع فقط یک بازی از 7 بازی اخیر خانگی خود در برابر رم در سری آ را برنده شده. این درحالیست که 3 برد برای رم و 3 تساوی در برگامو در 7 بازی خانگی آتالانتا برابر رم ثبت شده. از ابتدای فصل 2012-13 تا کنون تنها یوونتوس توانسته عملکرد بهتری نسبت به رم در برگامو داشته باشه(یووه تاکنون در برگامو از آتالانتا شکست نخورده)

گل اول کولاروف
کولارف اولین گل خود با لباس رم را در برابر آتالانتا در برگامو به ثمر رسانده، که گل اول کولارف در اولین بازی اش با لباس رم بوده. گلی که در بازی اول فصل 2017-2018 بود.

لیست گلزنان
فرانچسکو توتی با 10 گل در برابر آتالانتا در صدر جدول گلزنان رمی برابر آتالانتا میباشد، مونتلا با 7 گل در رده دوم هست، پروتزو و جیانینی هر دو با 5 گل در رده سوم هست.

اما ژکو در کمین است…
زکو با 5 گل زده در برابر آتالانتا، که یک دبل در آخرین دیدار رم آتالانتا در برگامو داشته(بازی ای که 3-3 به پایان رسید) در لیست گلزنان رمی قرار دارد. کولارف و پروتی و پاستوره هم هرکدام یک گل زده تاکنون در برابر آتالانتا ثبت کرده اند.

گاسپرینی دوباره در سنگر رقیب
جانپیرو گاسپرینی 22 بازی به عنوان مربی در برابر رم قرار گرفته که 6 بار پیروز شده و 4 بار تساوی و 12 باخت به نام خود ثبت کرده.

آتالانتا پرواز میکند
نراتزوی های برگامو در 23 بازی 61 گل زدند تاکنون، رکورد گلزنی بی سابقه ای که فقط تیم یوونتوس در فصل 1959-60 داشته.

رکورد شکنی
با 42 امتیاز در 23 بازی، آتالانتا به رکورد خود که در فصل 2016-17 تا این هفته از فصل داشت رسیده.

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *