حافظ مسلمی 1504 روز پیش
بازدید 38 بدون دیدگاه

کنفرانس فونسکا پیش از نبرد با آتالانتا

پائولو فونسکا در جمع اصحاب رسانه حضور پیدا کرد و به سوالات خبرنگاران پیش از بازی شنبه مقابل آتالانتا پاسخ داد.
به نقل از وبسایت رسمی باشگاه آ اس.رم فونسکا گفت :”من فردا انتظار یک بازی بسیار دشوار را دارم. آتالانتا یک تیم عالی است، آن‌ها در دفاع جنگنده و در حمله با کیفیت هستند. آتالانتا بازیکنان عالی و مربی بسیار خوبی دارد.قطعا مسابقه فردا یکی از سخت ترین بازی های ماست.”
” ما ممکن است تغییرات تاکتیکی داشته باشیم اما نباید اصول خود را فراموش کنیم. من درک می‌کنم که مردم بعد از دو شکست نسبت به تیم تردید دارند اما اگر به کار و تیم اعتقاد داشته باشیم و تمام کارهایی که انجام دادیم، نگاه کنیم نشان می‌دهد که نمی توانیم همه کارها را اشتباه انجام بدهیم. ما باید به مسیر اولیه خود بازگردیم و نشان بدهیم که قادر به انجام چه کارهایی هستیم.”
“زمانی که از مانچینی در خط میانی استفاده کردیم تیم بالانس خوبی داشت، این یکی از گزینه‌‌هایی است که در موردش فکر می‌کنم.”

حضور کارلس پرز در ترکیب اولیه؟

“باید بگویم كه كارلس در بازی با بولونیا خوب کار کرد. او در حال تطبیق با فوتبال ايتاليا هست که با سبک فوتبال اسپانیا بسیار متفاوت است.بازی مقابل آتلانتا بسیار خاص و مهم هست و فکر نمی کنم که زمان مناسبی برای حضور او از ابتدا در بازی باشد؛ زیرا مسئولیت سنگینی بر دوش او می‌گذارد و کار آسانی نخواهد بود. ”
جیانلوکا پتراکی گفت که تیم بعد از دربی شخصیت خود را از دست داده است. آیا با او موافق هستید؟

“من می‌دانم که سؤالات زیادی درباره کنفرانس مطبوعاتی پتراچی دارید اما من نمی‌خواهم در این باره صحبتی کنم. همه به سختی تلاش می کنیم وجود دارد اما من نمی خواهم درباره آنچه او گفته است اظهار نظر کنم.من 100% تمرکزم را روی بازی فردا گذاشته‌ام. همه ما برای بازی فردا متحد و متمرکز هستیم و سخت تلاش می‌کنیم تا عملکرد خوبی داشته باشیم.”

اوضاع چنگیز اوندر و کلایورت؟

“آنها خوب هستند. درست است که کلایورت بعد از مصدومیت در همان سطح اول فصل نبوده است و همچنین چنگیز بعد از مصدومیت زانیولو دو بازی خوب از خود نشان داده است. بعد از دو شکست ما باید روی همه بازیکنان تمرکز كنیم نه یک یا دو بازیکن. در حال حاضر نیاز به تجربه در تیم داریم.برای بازیکنان جوان قرار گیری در چنین لحظاتی سختتر است.
خواهیم دید که فردا چه کسی به میدان میرود. احتمال دارد که مرت چتين یا فازیو فردا بازی کنند و همچنین به برونو پرز به عنوان مدافع راست نیاز دارم. ”
“شجاع بودن بازیکنان همیشه برای بازی در تیم من لازم است حتی هنگامی که شکست میخوریم.در 8 دقیقه در بازی با یوونتوس دو گل خوریم و اگر در برابر آنها با شهامت بازی نکنید، با چهار یا پنج گل شکست می‌خورید. عملکرد ما مقابل ساسولو اتفاقی بود، هنگامی که فشار آوردن را ول کردیم و مرا تحت تاثیر قرار داد.”
“این هفته می‌تواند برای دیاوارا تعیین‌کننده باشد. او به خوبی کار می‌کند و ما روز به روز روند پیشرفت او را دنبال می‌کنیم. هفته آینده خواهیم دید که آیا او می‌تواند به تمرینات گروهی اضافه شود. ما در مورد او خوشبین هستیم.”
“هنریک مخیتاریان بازیکن مهم و باتجربه‌ای است و تصمیم‌های درستی در زمین می‌گیرد. او می‌تواند در پست‌های زیادی بازی کند و به اندازه کافی باهوش است اما پست ایده‌آل برای او هافبک تهاجمی یا وینگر است.”

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *