حافظ مسلمی 1506 روز پیش
بازدید 42 بدون دیدگاه

صحبت های پتراکی در معارفه بازیکنان جدید

پتراکی مدیر ورزشی آ.اس رم در مراسم معارفه سه بازیکن جدید رم با خبرنگاران مصاحبه ای انجام داده که در زیر قرار گرفته ست.

“ما فصل را خوب آغاز کردیم و پیروزی ها ی خوبی به دست آوردیم ولی ازابتدای سال 2020 تا کنون فقط یک برد کسب کرده ایم و روند بدمان درامسال باعث شده از جمع چهار تیم برتر جدا شویم ، بازی ما با آتالانتا می تواند نقطه عطفی برای رم باشد تا از وضیعت بد خود فاصله بگیریم.

“با فروتنی،شور و شوق فراوان به اینجا آمده ام تا وظیف خود را انجام دهم ، و فکر می کنم در این شش ماه کارهای بسیار خویی انجام شده است. من از این اعتقاد و اطمینان که باشگاه به من دارد استفاده می کنم.”
” رم دستخوش یک انقلاب واقعی شده است. من می خواهم به همه یادآوری کنم که رم در تابستان 20 بازیکن فروخت و 14 خرید. من می
خواهم به شما یادآوری کنم که رم 70 میلیون یورو برای خرید یک بازیکن خرج نکرده ایم.با 70 میلیون یورو ما هفت بازیکن خریداری کردیم.”

“با یک پروژه مانند این ، از همه خواستار صبر و درک هستم و هنگامی که انقلابی وجود دارد ، برخی از تغییرات به آرامی پیش می روند و برخی دیگر آرام تر. بیست روز قبل بود که همه معتقد بودند فونسکا و تیمش بهترین بازی را در فوتبال ایتالیا انجام میدهند.
“مسیری را ادامه خواهم داد  و با هر اشتیاق و عزم و تلاش خودم را برای رم انجام خواهم داد تا ایده های خود را در مورد فوتبال به وجود بیاورم و به دنبال دستیابی و اجرای همه کارهایی باشم که از من خواسته شده است. من نمی دانم که آیا می توانم این کار را انجام دهم  یا خیر، اما من هر کاری که می  توانم را امتحان خواهم کرد.

مدیر ورزش جالوروسی  پس از چند شکست سخت در هفته های اخیر،تغییر نگرش این باشگاه تأیید کرد!

” ما شاید کمی روحیه خود را از دست داده ایم شاید نمایش عالی در دربی باعث شد که کمی جلوتر از خودمان باشیم. اگر رم با تمام توانش بازی کند  که پیش از این در بازی های زیادی در این فصل نشان داده است که می تواند با هر کسی رقابت کند.”
“سبک بازی فونسکا مشخص است ، اگر هر کس در تیم کار خود را دقیق انجام دهد همان اتفاق می افتد که در بازی مقابل لاتزیو اتفاق افتاد ، آنها بدترین بازی فصلشان را کردند زیرا ما به آنها فرصت نمیدادیم. اما ما در برابر سامپدوریا ، تورینو، ساسولو و بولونیا اشتباه کردیم. ما باید درباره آن بازی ها تأمل کنیم، من ، مربی، بازیکنان. مصدومیت های زیادی در این فصل داشته ایم ولی عزم خود را حفظ کرده ایم، امیدوارم از بازی آینده روند صعودیمان شروع شود.”
“من میخواهم مطئن  شوم که این گروه که من مفتخر به همکاری با آن هستم ، همه بازیکنان درک می کنند که شور و اشتیاق و علاقه ای که
هواداران می خواهند ببینند چقدر مهم و حائز اهمیت است . من بازیکنان هفتاد میلیون یورویی نخریده ام ، اما بازیکنان جوانی را گرفته ام که در یک دوره سه ساله بتوان از آنها نتایج بزرگی گرفت.”
باید با بازی یکشنبه مانند یک فینال بزرگ برخورد کنیم ، ما باید تمام روحیه مبارزه ای را که من تاکنون در چشمان با زیکنان دیده ام را در زمین مسابقه نشان دهیم. من مطمئنم ما قوی تر از قبل باز خواهیم گشت.”

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *