حافظ مسلمی 1511 روز پیش
بازدید 57 بدون دیدگاه

مصاحبه کولاروف بعد از باخت مقابل بولونیا

الکساندر کولاروف بعد از شکست سه بر دو رم  و سوت های شدید هواداران بر ضدش،با خبرنگاران مصاحبه ای انجام داده که در زیر قرار گرفته ست.

“باید ساکت بمانیم و تلاش کنیم. بحث و درگیری با سکوها؟ چیز خاصی نیست.”

کولارف که در نیمه دوم در واکنش به هو و سوت هواداران برخورد تندی داشت و به طرفداران سکوی تیبر مستقیما پرخاشگری کرد و توهین آمیز جواب داد و در مقابل به شدت هو شد و سوت کشیده شد وقتی پا به تو میشد که این اتفاقات باعث شد عملا از روند بازی و متن کار خودش عقب بکشه تا حد امکان، به چند سوال خبرنگاران پاسخ داد.

چطور می توانین این باخت را توصیف کنین؟
“چیزی برای توضیح وجود ندارد، بازی که بولونیا لایق برد بود را باختیم.”

باید این باخت را آنالیز کنیم.
“2020 را خوب آغاز نکردیم، اما بعضا پیش می آید که جوری که تیم میخواهد  همه چیز را نمی توانیم جلو ببریم ، باید سرمان را  پایین بندازیم و تلاش خود را بکنیم، راه دیگه ای نداریم.”

آنالیز شما از این بازی؟
“وقتی دوران منفی و بدی سپری کردید وارد زمین میشوید با این شرایط، کمی بیشتر همه چیز سخت میشود. به عنوان مسن ترین تیم کنار هم تیمی هام می مونم، حالا با این مشکلات روبرو هستیم. باید تلاش کنیم و برای پیروزی در بازی های پیش رو باید ساکت بمونیم و کار کنیم. درامی در کار نیست، میدانیم که کاری که باید را به درستی انجام بدیم رو انجام نمیدیم، اما این فوتبال است.”

از طرف هوادارها مورد حمله و اعتراض شدید قرار گرفتید؟
“نه، چیزی نبود، همه چی آروم هست.”

چه کاری باید انجام میدادید که نکردید؟
“همیشه سعی میکنیم که بازی مان را انجام بدیم به سبک و روش خودمان،بازیکنان می دانستند که بولونیا خوب بوده و در ضدحملات خطرناک بودند. خوب پرس نکردیم. در ضدحملات سخت بود که برگردیم و رقیب را مهار کنیم.، چون بازیکن های سرسختی داشتند. بازی خوبی ارائه ندادیم، بولونیا لایق برد بود. نیمه دوم تمام تلاشمان را کردیم، اما کافی نبود.”

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *