حافظ مسلمی 1512 روز پیش
بازدید 48 بدون دیدگاه

مصاحبه فونسکا بعد از شکست مقابل بولونیا

به گزارش سایت رسمی باشگاه،پائولو فونسکا سرمربی جالوروسی بعد از شکست مقابل بولونیا مصاحبه ای انجام داده که در زیر قرار گرفته ست.

امشب بولونیا شایسته پیروزی بود. چه اشتباهی پیش آمد؟

“باید بگویم که تیم واقعاً تحت تأثیر آخرین شکست مقابل ساسولو بود. امشب در دفاع به اندازه کافی مطمئن به نظر نمی رسیدیم،بازیکنان خیلی آرام بودند. این تیم پس از گلهای اول و دوم تلاش کرد. در نیمه دوم واکنشی نشان داده شد ، اما ارسال کردن اوضاع را دشوار کرد،مشکل ما همین الان روانی است. و ما در حال خطاهای دفاعی زیادی هستیم. ”

شما چهار بازی را در سال 2020 شکست خوردید و 13 گل خورده اید. آیا زمان ایجاد تغییرات در تیم فرا رسیده است؟

“ما خواهیم دید. می دانم که این زمان آسانی نیست من مثل همیشه مسئول آن هستم من باید ضمن حفظ تعادل ، در مورد آنچه می توانم تغییر و بهبود دهم فکر کنم. این تیم در طول فصل کارهای خوبی انجام داده است، این یک چیز ذهنی است.”

“من باید با بازیکنان کار کنم و آنها را باور کنم که می توانیم خیلی بهتر عمل کنیم. من به بچه ها گفتم که چه برنده شویم و چه باختیم ، مهمترین چیز این است که خوب باشیم و بدون ترس بازی کنیم. من باید نگاه کنم. در آنچه من می توانم تغییر دهم ، اما در مورد آن متعادل خواهم بود. “

“ما همان نوع گلهایی را که مقابل ساسولو خوردیم را دریافت کردیم.. ما به صورت جداگانه می توانیم خیلی بهتر عمل کنیم. من دوست ندارم در مورد بازیکنان خاص صحبت کنم ، زیرا من کسی هستم که مسئول وقایع هستم.”
 اهدافی که ما به آنها می رسیم از یک طرف به جایی می رسند که اپوزیسیون در داخل آن قرار می گیرد و می تواند هدف را جلب کند. احساس می کند اخیراً چیزی با دفاع ما در جریان است. ما باید تغییر کنیم. این یک مشکل عظیم نیست ، اما ما باید شجاعت خود را نشان دهیم و برای تغییر کار سخت تلاش کنیم. ”

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *