حافظ مسلمی 1526 روز پیش
بازدید 42 بدون دیدگاه

مروری بر نقل و انتقالات رم

فونسکا از رم می خواهد که هر چه سریعتر تیم را تقویت کنند
پتراکی دیشب رسما خواستار انتقال گونزالو ویلار با 5 میلیون یورو شده بود.البته پولش را باید از انتقال خوان ژسوس به فیورنتینا با 4میلیون ثابت و 4 میلیون شرطی بدست آورد.به محض انتقال ژسوس،ویلار می تواند به رم بپیوندد.
البته در مورد وینگر،فونسکا وضعیت مالی باشگاه را خوب می داند و قصد ندارد خیلی آن ها را تحت فشار بگذارد اما با نبود بازیکنان مناسب،او هم قطعا نمیتواند به وظایف خود به درستی عمل کند.اکنون کوپا از دست رفته و آنها با کمی خوش شانسی در جایگاه چهارم هستند.فونسکا هم تا آنجا که توانسته از خلاقیتش،مثل به جلوبردن مانچینی در پست هافبک استفاده کرده است،اما به عنوان مثال او نمی تواند با کسی مثل پرز،جای زانیولو را پر کند.
جالب است بدانید که رم هنوز امیدوار است تا پولیتانو را بگیرد!!
البته دلیل اصلی اش علاقه خود پولیتانو برای بازگشت به خانه است.پتراکی باید وارد عملیاتی غیر ممکن شود و او را از ناپولی و البته سویا برباید. پولیتانو حتی حاضر شده فقط دو میلیون یورو دست مزد بگیرد!در آن طرف،آخرین حرف رئال سوسیه داد،18 میلیون یورو برای یانوزای بوده است.انتقال شکیری هم که غیر ممکن به نظر می رسد.سوسو را هم که میلان نداد.در صورت شکست خوردن پتراکی در همه ی انتقال های بالا،دیلروسن،گزینه ی رمی ها خواهد بود.این را هم یاد آورشوم که گزینه های خیالی مثل مرتنز را فراموش کنید.لااقل او خود نمی خواهدبه رم بیاید.
منبع:کوریره دلا اسپورت

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *