حافظ مسلمی 1532 روز پیش
بازدید 36 بدون دیدگاه

کنفرانس فونسکا پیش از دیدار با جنوا

پائولو فونسکا بعد از ظهر امروز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل جنوا شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.در زیر صحبت های او قرار گرفته ست.

بازی ساعت 18 یکشنبه عصر بوقت محلی در استادیو لوییجی فرراریس شهر جنوا انجا خواهد شد،این بازی درست بعد از برد 2-0 در پارما در بازی وسط هفته در چارچوب کوپاایتالیا که منجر به صعود به مرحله بعد و رویارویی با یوونتوس در تورینو شده بود ، برگزار خواهد شد.

بازیکنان بعد از این بازی های اخیر در چه وضعیتی هستند؟
“خوبن. با روحیه هستند و با اعتماد بنفس هستند. در این هفته پیش رو بازی های مهم و بزرگی خواهیم داشت و تیم در فرم و شرایط خوبی هستند.

با محرومیت کولاروف و فلورنزی به فکر تغییر در ترکیب و چینش بازیکنان هستید؟
“نه. اسپیناتزولا و سانتون فردا بازی خواهند کرد.”

نگران خط حمله و بازیکنان در دسترس برای حمله هستید؟
“درحال حاضر نگران هستم. برای بازی های این هفته فقط کلایورت را در چپ و جنگیز اوندر را در راست داریم و پلگرینی هم در پست پشت مهاجم. مدیر و من دنبال مهاجمی هستیم که در عرض زمین بتواند کمک کند چونکه به این سبک بازیکن نیاز داریم.
پروتی در بازی مقابل پارما به مشکل برخورد و برای بازی فردا در دسترس نخواهد بود. شک دارم که برای بازی با یووه هم بتواند آماده بشود.”
همیشه گل اول را به ثمر می رسانیم اما باید بیشتر تلاش کنیم و پیشرفت کنیم و بهتر بشیم. راحت نخواهد بود اما باید روی تمام کنندگی و گلزنی بیشتر کار کنیم و پیشرفت کنیم.

کریستانته توانایی بازی کردن دو بازی پیاپی را دارد یا بتهر است که بهش استراحت بدید؟
“بهتر است که استراحت کند. مدت زان زیادی بود که در ترکیب نبوده و راحت نیست که دو بازی پشت سرهم بازی کند.”

از زمانی که کلایورت مصدوم شده بود چقدر بهش نیاز داشتین و دلتنگش شده بودین؟
“خوشحالم که دوباره در ترکیب قرار دارد و در دسترس است. قبل از صدومیت آماده بود و در فرم خوبی بود و بخوبی پیشرفت کرده بود در همه جهات. اما پروتی هم در بازی های اخیر خوب بازی کرده. از بازی هردو لذت میبرم.”

مرت چتین در تیم تان خواهد ماند؟
“هرگز از احتمال انتقال قرضی و رفتن مرت صحبت نکرده ایم. برای ادامه فصل هم با ما خواهد بود.”

در این زمستان رم هرگز در ساعت 15 و همینطور بازی روز دوشنبه نداره. چقدر میتوانید این برنامه بازی ها را تحمل کنید و سپری کنید؟
“ترجیح میدهم که بین هر بازی 72 ساعت استراحت داشته باشیم. فکر نمیکنم بازی در بعدازظهر مشکلی برایمان ایجاد کند. بازی در ساعت بعدازظهر به ما چند ساعت اضافه برای ریکاوری قبل از بازی می دهد.

اسپیناتزولا از لحاظ جسمی و روحی در چه وضعیتی است؟ به نظران صحبت های اخیر در مورد معاوضه لئو با پولیتانو و اتفاقاتی که افتاد چه تاثیری داشته؟
” اسپیناتزولا خوب است و واقعا خیلی خوب تمرین کرده. فردا بازی خواهد کرد. آماده هست و خوشحال به نظر میادو در مورد ورودی ها و خروجی ها یا اینکه چطور شد این وقایع رخ داده ولی بنظرم اگر باشگاه اقدامی میکند راه درستی است. این درست است که از پولیتانو خوشم میاد و در ترکیب میخواستمش اما به پتراکی اعتماد کامل دارم.”

دوباره سراغ پولیتانو خواهید رفت؟
” نه ، درحال حاضر دنبال بازیکنان دیگری هستیم نه پولیتانو.”

پاستوره و میختاریان چطور هستند؟
خاویر دوباره به تمرین در زمین برگشته . میختاریان گزینه مورد استفاده برای دو بازی پیش رو نیست، اما شاید برای بازی با لازیو در دسترس باشد”

آیا به دنبال فروش پروتی ، ژسوس و پاستوره هستید؟
“نه.”

آیا دنبال مهاجم در داخل ایتالیا هستین یا خارج ایتالیا؟
” ما فقط دنبال یک مهاجم کناری هم پست با زانیولو هستیم. فقط همین.”

تیم در تاکتیک بازی مقابل پارما بسیار شناور بود. این باعث میشه همچنان در مورد ترکیب و چینش صحبت کنیم؟
“به نظرم مهم ترین چیز داشتن سیستم بازی دینامیک است. من همیشه خیلی جدی و سفت سخت دنبال داشتن دو سیستم برای هر بازی بوده ام. اینمجا در ایتالیا خیلی تغییر کردم و چیزهایید گرفتم و این خیلی خوب است. بازی کردن در برابر تیم هایی که استیل و سبک ها متفاوتی دارند بسیار سخت است. چیزی که قبلا با مشکل روبروم میکرد اما دیگه نه.

فکر میکنین فوتبال ایتالیا باعث پیشرفت شما شده؟
“بله، فرک میکنم بعد از سری آ آماده هرچیزی هستم.”

 

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *