حافظ مسلمی 1538 روز پیش
بازدید 52 بدون دیدگاه

پیش بازی؛رم-یوونتوس 23:15

در هفته نوزدهم سری آ،آ.اس رم بعد از شکست مقابل تیم دوم شهر تورین،این بار باید میزبان یوونتوس تیم نخست این شهر باشد.تیم فونسکا در این جدال فاتزیو،کلایورت،پاستوره،سانتون،مخیتاریان و زاپاکوستا را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.از طرفی برونو پرز بعد از بازگشت به رم برای اولین بار در لیست قرار گرفت.
پیش از بازی مهم و بزرگ یکشنبه شب در استادیوم الیمپیکو به آمار و ارقام و فاکتورهایی در مورد این بازی مهم می پردازیم.

رکورد در لیگ
این 86مین بازی دو تیم در پایتخت است. طبق آمار رم با 32 برد در برابر 25 برد یووه برتری دارد و 28 بازی دیگر با تساوی به پایان رسیده.

اولین گل ادین
اولین گل ادین زکو با لباس جالوروسی در بازی با یووه در هفته دوم فصل 2015-16 به ثمر رسید. بازی ای که با نتیجه 2بر1 به سود رم به پایان رسید.

همچنین گل اول آبل بالبو…
آبل بالبو که در مجموع 87 گل زده با لباس جالوروسی در کارنامه خود دارد هم اولین گل خود با لباس رم را در برابر یوونتوس به ثمر رسانده بود که بالبو هم مانند زکو در هفته دوم اولین گل خود را به ثمر رسانده بود. این گل در سال 1993 به ثمر رسید و با گل آبل رم را پیروز کرد و با شادی بعد از گل جلوی کورواسود همراه بود.

حال خوب رم از 2014 در الیمپیکو مقابل یووه
در 5بازی اخیر رم  , یووه در الیمپیکو در چارچوب لیگ رم سه بار پیروز شده و دو بازی مساوی تمام شده. نکته جالب اینجاست که تنها تیمی که مانند رم توانسته در بازی خانگی خود برابر یووه به 3 پیروزی برسد ، جنوا است؛ درست مثل رم.

هدف دو برد پیاپی
برخلاف روند مثبت رم در برابر یوونتوس در الیمپیکو، از 1995 رم نتوانسته به 2 برد پیاپی در برابر یووه دست بیاید. آخرین بار در فصل 94-95 رم در الیمپیکو 3-0 پیروز شد و در نیم فصل دوم در تورینو با برد2-0 هم توانست دو برد پیاپی در برابر یووه ثبت کند.

گلزن تمام ادوار رم برابر یووه
فرانچسکو توتی در صدر جدول گلزنان رم در برابر یووه است، با 10 گل در کل دوران حرفه ای فوتبالی خود. فولویو برناردینی، دینو دا کوستا و جوزپه جاننینی با 6 گل در رده بعد از شماره 10 افسانه ای رم هستند .

رم و ساری
این دهمین دیدار رم و مائوریتزیو ساری خواهد بود، که دیدار های قبلی روی نیمکت مربیگری امپولی و ناپلی بوده. رم 5 بار پیروز شده و دو بازی تساوی و دو بار هم ساری پیروز شده.

و ساری در برابر فونسکا
به عنوان مربی شاختار، فونسکا در برابر سارری بعنوان مربی ناپلی در مرحله گروهی فصل 2017-18 قرار گرفته بود. شاختار در اوکراین 2-1 پیروز شده بود و در سن پائولو 3-0 شکست خورد شاختارِ فونسکا، در آن فصل شاختار نتوانست از مرحله بعد عبور کند، درست جایی که با رم روبرو شدند و شکست خوردند.

شکست خورده از تورین
رم در بازی آخر خود در خانه نتوانسته موفق به گلزنی بشود، درست بعد از 4 برد پیاپی در الیمپیکو(هر بازی حداقل گل زده)

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *