حافظ مسلمی 1565 روز پیش
بازدید 46 بدون دیدگاه

پیش بازی؛آ.اس رم-اسپال

در هفته شانزدهم سری آ رمی ها در المپیکو میزبان اسپال هستند.تیم فونسکا از تساوی مقابل اینتر به این دیدار می آید و امیدوار ست با برد مقابل اسپال که گربه سیاه آنها نیز به حساب می آید،در کورس تیم های بالای جدول بماند.میرانته،کلایورت و اسمالینگ به دلیل مصدومیت و مانچینی به دلیل محرومیت غایببین جالوروسی در این دیدار هستند.در زیر مهم ترین آمار پیش از دیدار امروز دو تیم درج شده ست.

آمار بازی های رو به رو!

شاید تعجب آور باشد!با توجه به سابقه اسپال، تعداد بردهای دو تیم  تقریباً یکنواخت بوده ست!.رمی ها 13 برد داشته اند و  اسپال 12 برد و 9 مسابقه نیز به تساوی به پایان رسید.


جدال های فصل گذشته
اسپال تنها تیمی بود که فصل گذشته هم در خانه و هم در خارج از خانه رم را شکست داد!

لحظه به یاد ماندنی پلگرینی

لورنزو پلگرینی اولین گل خود برای رم را مقابل اسپال به ثمر رساند ، گلی که در دسامبر سال 2017 در استادیوم  المپیکو به ثمر رساند.

رکورد مقابل سمپلیچی سرمربی اسپال

سرمربی اسپال ، لئوناردو سمپلیچی چهار بار مقابل رم به میدان رفته است ، همه آنها در دو فصل گذشته: دو پیروزی در آخرین مسابقات ، اما دو شکست در فصل 2017/18 داشته ست.

آماری دیگر برای ژکو

 ، ادین ژکو که در تابستان 2015 به رم پیوست،در صورتی که مقابل اسپال حضور پیدا کند، برای دویستمین لباس مقدس رم را بر تن خواهد کرد.

فدریکو فاتزیو


فدریکو فازیو نیز در صورت بازی در روز یکشنبه ، برای صد و پنجاهمین بار لباس رم را برتن خواهد کرد.. مدافع آرژانتینی یک سال پس از ژکو ، در سال 2016 پیوست.
بهبود عملکرد در خانه

رم پس از شروع نه چندان خوب که با یک برد ، دو تساوی و یک شکست در خانه همراه بودTدر چهار بازی اخیر خانگی خود  ، در سه دیدار به پیروزی رسیده ست.


آمار خط دفاعی
در ده بازی اخیر لیگ ، رم فقط شش گل (میانگین بازی 0.6 در بازی)  دریافت کرده ست.در پنج مسابقه اول ، این میانگین 1.8 بود.

آمار گلزنی اسپال

اسپال تاکنون در این فصل در لیگ نه گل به ثمر رسانده است – اما هیچکدام از آنها با ضربه سر نبوده ست. فصل گذشته آنها 18 گل به ثمر رساندند – بیش تر از هر تیم دیگر!

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *