حافظ مسلمی 1601 روز پیش
بازدید 37 بدون دیدگاه

کنفرانس فونسکا قبل از مسابقه با پارما

یکشنبه عصر رمی ها به مصاف پارما خواهند رفت و فونسکا در کنفرانس مطبو.عاتی پیش از بازی در مورد بازی و نکات مختلف به پرسش خبرنگاران پاسخ داد:

فونسکا: مانچینی در پست هافبک ادامه خواهد داد.”

زمان کم برای ریکاوری آیا تاثیری در انتخاب ترکیب و آرایش تیم شما خواهد داشت؟
“در بازه زمانی کوتاه بازی های زیادی انجام دادیم، اما تغییرات زیادی برای بازی با پارما نخواهیم داشت. وقتی تیم بخوبی بازی میکند، نیازی به تغییرات زیادی نیست. دقایق زیادی از بازی در زمین تحت فشار قرار گرفتیم اما در مورد تغییرات زیادی فکر نمیکنم.”

وضعیت تیم چطور است؟آیا پشیمانی ای در مورد شکست دارید یا اینکه نه معتقدید که خوب بازی کردید؟
“بازیکنان میدانند که وقتی شکست میخورید باید چیزهایی را تغییر داد، باید بیشتر و بهتر بجنگید بازی بعد. ما به برد و نتیجه باور داشتیم و خیلی خوب بازی کردیم. بازی را باختیم در نهایت اما باور داشتیم به خومان و تیم.”

سبک بازی پارما برای شما بازی را سخت میکند؟ایا ترکیب و سختار تیمی خاصی وجود دارد که کار را برای رم سخت تر کن؟
“همه بازی ها سخت است. پارما در ضدحمله ها به وضوح خوب هستند. جروینیو خطرناک است و فردا بازی سختی خواهد بود چونکه در مقابل تیم سرسختی قرار خواهیم گرفت.”

آیا انتظار واکنش خوبی از تیم تان دارید در این بازه زمانی ای که قرار گرفته اید، بازه زمانی ای که تعداد بازی های زیادی در مدت زمان کوتاه دارید؟
“بله، تیم بخوبی کار میکند. بخوبی بازی میکنیم و این چیزی است که انتظارش را داریم. همانطور که گفتم ما به خودمان باور داریم و ایمان داریم. بعنوان یک تیم نشان میدهیم که احساس تعهد داریم و این مهم ترین چیزی است که باید باشد.”

موقعیت اورژانسی ای که پست جدیدی برای مانچینی ایجاد کرده. با برگشتن دیاوارا به ترکیب احتمال اینکه در این پست باقی ماند جانلوکا وجود دارد یا به دفاع بازخواهد گشت؟
“من همیشه در مورد بازی بعدی و پیش رو فکر میکنم. دیاوارا برای 90 دقیقه بازی کردن هنوز آمادعه نیست و مانچینی در پست جدیدش به بازی ادامه خواهد داد.”

اسپناتزولا به تمرین بازگشته، آیا آماده است؟
“بله آماده است.”

این فصل دو بار در برابر تیم های سه دفاعه باختید. آیا سیستم مشکل سازی برای رویارویی با تیم تان هست؟
“تیم من هیچ مشکلی در این زمینه ندارد. این کاملا تصادفی ست!”

در بازی ها چندین مشکل داوری پیش آمده. شاید بازیکنان در این مورد اعتمادشان را از دست داده اند؟
“نه، به نظرم هیچ عذری برای این چیزها وجود ندارد. ما باید فقط باید به چیزهایی که توانایی کنترل شان را داریم فکرکنیم. تیم باید بفهمد که همیشه باید با جاه طلبی و نگرش و طرز فکر درست بازی کنیم، اما با این حال چیزهایی هست که نمیتوانیم کنترل کنیم.”

الساندرو فلورنزی به تیم ملی دعوت شده. احتمال دارد که فردا دوباره در ترکیب ببینیمش؟
“الساندرو همیشه شانس بازی کردن دارد. او بازیکنی است که همیشه سخت کار میکند و همیشه به تیم کمک میکند و خواهد کرد، این چیزی است که برای من کلیدی است. فلورنزی همیشه آماده است، تلاش میکند و در دسترس است.”

وضعیت دفاعی تیم چطور است؟
“زمان زیادی برای کار در این بعد از بازی نداشتیم. به نظرم موشنگلادباخ تیم زیاد خطرناکی نبود و شانس و موقعیت زیادی روی دروازه مان ایجاد نکرد. تیم در فاز دفاعی خوب کار کرد و مطمئن بوده. چیزی که واضح است فضا برای پیشرفت بیشتر وجود دارد ، اما از نظر دفاعی خیلی خوب کار میکنیم.”

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *