حافظ مسلمی 1609 روز پیش
بازدید 56 بدون دیدگاه

پیش بازی|رم-ناپولی

در هفته یازدهم سری آ اموز رمی ها در المپیکو میزبان ناپولی خواهند بود.دیداری که نتیجه آن تاثیر مستقیمی بر جایگاه دو‌تیم در جدول رده بندی خواهد داشت.جدال امروز را جانلوکا روکی سوت خواهد زد.در زیر آمار و ارقام مهم پبش از دیدار امروز قرار گرفته ست.

آمار و ارقام پیش از بازی با ناپلی در الیمپیکو

رویارویی های گذشته
این بازی 149 ام دو تیم با یکدیگر در سطح اول فوتبال ایتالیا است. که رم در مجموع نتیجه گیری رو در روی ناپلی موفق تر بوده با 52 برد در برابر 44 برد ناپلی، 54 بازی هم با تساوی به پایان رسیده. رم 191 گل و ناپلی 166 گل در مصاف بین دو تیم به ثمر رسانده اند.

رم بالاتر از ناپلی آغاز میکند
در 9 مصاف گذشته دو تیم این فقط دومین بار است که رم در حالی به مصاف ناپلی میرود که در جدول بالاتر از ناپلی قرار دارد. آخرین باری که این شرایط اتفاق افتاد ماه مارس 2017 بود، وقتیکه لوچانو(کثیف و حرومی) مربی رم بود.

تساوی رو کاغذ؟
رم در سری آ تیمی است که ناپلی بیشترین تعداد تساوی خارج از خانه را در برابرش ثبت کرده است، یعنی 28 بازی. آبی ها از 32 بار سفر به رم تنها 12 بار پیروز شده اند.

از آپریل…
رم به همراه آتالانتا تنها تیم هایی هستند که از آپریل گذشته تنها یک بار باخته اند(10 برد و 8 تساوی در 19 بازی و تنها یک باخت)

دبل دبلِ ادین
ادین زکو در هفت بازی در لیگ مقابل ناپلی 4 بار در برابر ناپلی گلزنی کرده است، دو بار دبل، هر دو هم در خانه ناپلی.

مراقب مرتنز باشید
دریس مرتنز در 5 بازی گذشته مقابل رم موفق شده 5 بار گلزنی کند، که در آخرین بازی اش مقابل رم یعنی برای بار ششم موفق به گلزنی نشده است. از سال 2017 او فقط در برابر بولونیا موفق یه زدن گل بیشتری شده، 8 گل.

داکوستا قاتل ناپلی
ناپلی جزو محدود تیم هایی است که فرانچسکو توتی گلزن برتر رم در برابرشان نیست، که دینو دا کوستا با 8 گل زده گلزن برتر رمی ها در برابر ناپلی است. توتی 7 گله است در برابر ناپلی که در پشت سر او آمادئو آمادی و پدرو مانفردینی با شش گل در جایگاه بعدی گلزنان برتر رم در مقابل ناپلی هستند.

دیدار قبلی فونسکا با ناپلی
پائولو فونسکا دو بار با ناپلی رو در رو شده اما با شاختار دونتسک. تیم فونسکا در اوکراین 2-1 پیروز و در سن پائولی 3-0 شکست خورده بود که به فصل 2017-18 چمپیونزلیگ مرحله گروهی مربوط میشود این بازی ها. شاختار آن فصل موفق به صعود از گروهش شد، جایی که در مرحله 1/16 از رم شکست خوردند، و همان سال ناپلی نتوانست به مرحله بعد چمپیونز صعود کند و در گروهش سوم شد و به لیگ اروپا صعود کرد.

آنجلوتی 33 بار در برابر رم
هافبک سابق سالهای دور ر کارلو آنجلوتی بعنوان مربی با تیم های پارما، یوونتوس، میلان و ناپلی به مصاف رم رفته که 12 بار برنده و 12 با تساوی کرده و 9 بار از رم شکست خورده. در سال 2014 نام او در تالار مشاهیر رم ثبت شده.

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *