حافظ مسلمی 1619 روز پیش
بازدید 36 بدون دیدگاه

سیاهه دراز مصدوم ها

تصور می کنم خیلی های مان با لیگ اروپا مشکل داریم. از آن رقابت هایی که همه نمی خواهند در آن شرکت کنند و بازی تیم محبوب تان در آن به نوعی آزاردهنده هم هست. در عین حال وقتی در آن به سر می برید می خواهید پیروز شوید.
رم که طی حدود یک دهه جامی را بدست نیاورده می تواند با فتح لیگ اروپا فصل جدیدی را آغاز کند. کسب چهار امتیاز از دو دیدار در مرحله گروهی آغاز قابل قبولی است و پیروزی چهار گله در استانبول یک نمایش فوق العاده.
گلادباخ صدرنشین بوندسلیگا است، با پانزده گل زده که نشانگر بازیکنان تهاجمی باطراوتی شامل آلاسانا پلی، امبولو و مارکوس تورام است. بازی در رم برگزار می شود و جیالوروسی از دوازده امتیاز در زمین خود فقط پنج امتیاز کسب کرده.
چالش رم افزایش نامتعارف تعداد مصدوم ها است. با کنار ماندن سانتون از تیم به دلیل سرماخوردگی تعداد کنار مانده ها به هشت بازیکن رسیده. پیش از آن ژکو، پیگرینی، مخیتاریان، دیاوارا و زاپاکاستا در صف مصدومان قرار داشتند. کریستانته هم برابر سامپدوریا آسیب دید، همین طور کالینیچ.
آن چه شرایط را بر فونسکا دشوار ساخته. نمایش رم برابر سامپدوریا نشانگر این امر بود و هشدار می داد تیم به ثبات دست پیدا نکرده یا اجازه پیدا نکرده به ثبات دست پیدا کند.چنان که ترکیب دو دفاع میانی نهایی نشده، از خسوس – فازیو یا اسمالینگ – فازیو یا اسمالینگ – مانچینی؟
حریف بعدی پس از گلادباخ آزمون دیگری است: میلان زخم خورده.

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *