حافظ مسلمی 1625 روز پیش
بازدید 49 بدون دیدگاه

جولیانا؛در رم خوشحالم

مانوئلا جولیانو هافبک ایتالیایی تیم بانوان آ.اس رم به تازگی با رای رادیو 2 مصاحبه ای انجم داده ست که صحبت های او در زیر قرار گرفته ست.

حضور در رما:
“من در رم خوشحالم.در اینجا حس ارامش وجود دارد و من خیلی زود اتمسفر مثبت را حس کردم.ما بازیکنان برتر و خوبی را داریم. شاید یوونتوس قویترین تیم لیگ بر روی کاغذ باشد ولی همه چیز در زمین نشان داده میشود. سرمربی مارا به خوبی برای مسابقات اماده میکند و در درک درست حرکات و تاکتیک به ما کمک میکند.من انتظار نداشتم توجه زیادی را جلب کند اما مردم زیادی برای تماشای بازی ما حضور پیدا میکنند. استادیوم در بازی با میلان کاملا پر بود.”

جام جهانی:
“در جام جهانی ما متاسفانه در مقابل هلند حذف شدیم، تفاوت فیزیکی حس میشد اما از نظر فنی و تاکتیکی هیچ ضعفی نسبت به دیگران نداریم. ما در کوورچیانو خیلی تمرین کردیم و ترکیب قوی را تشکیل دادیم. لحظات فراموش نشدنی بسیار زیادی در جام جهانی برای من وجود دارد و یکی از انها گلِ باورنکردنی باربارا بونانسه در مقابل استرالیا بود و دیگری که هرگز فراموش نمیکنم پاس گل بسیار خوب ام برای آورا گالی بود.”

اولین قدم های تو در فوتبال:
“من به خانواده ام گفتم که میخواهم فوتبال بازی کنم، تا ۱۴ سالگی برای تیم پسران بازی کردم و انها مرا سرگرم میکردند، در حقیقت من بهترین بازیکن تیم بودم و من انها را با عملکردم در زمین قانع کردم، من بازی کردن را خیلی زودتر از ان شروع کردم. به هرحال من اولین بازی در سری آ را در ۱۵ سالگی شروع کردم. من دوست دارم که سرمربی کودکان باشم بعد از بازنشسته شدنم.”

تجربه ات در اسپانیا:
“اتلتیکو مادرید مرا خریداری کرد، اما حس کردم که برای ان تجربه اماده نبودم. رفتن از ایتالیا مرا میترساند و من تصمیم گرفتم که به ایتالیا برگردم، از این انتخاب پشیمان نیستم و تصمیم دارم که در ایتالیا بمانم. زمان مهمی در فوتبال ایتالیا در حال سپری شدن است و من باور دارم که تاثیرگذار بازی میکنم. این حرکت که از کشور خارج شوم عادلانه نخواهد بود مخصوصا برای دخترانی که مرا بعنوان الگو انتخاب کرده اند.”

تفاوت بین فوتبال مردان و زنان:
“من فکر نمیکنم که تفاوتی با همکاران مردمان وجود داشته باشد. ما میتوانیم هرآنچه که انها تحمل میکنند را تحمل کنیم و به خوبی به همان شیوه اماده شویم. من باید اذعان کنم که ما هنوز حرفه ای نیستیم اما مطمعن هستم که همه چیز در حال تغییر است و یک اشتیاق بزرگ برای پیشرفت وجود دارد. ما خواستار برابری هستیم و خواستار این هستیم که مانند همکاران مرد مان با ما رفتار شود.”

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *