حافظ مسلمی 1634 روز پیش
بازدید 41 بدون دیدگاه

کنفرانس فونسکا پیش از بازی کالیاری

پائولو فونسکا بعد از ظهر شنبه در کنفرانس مطبوعاتی قبل از مسابقه با کالیاری شرکت کرد و صحبت های او در زیر قرار گرفته ست.

طبق گزارش ها ، کریستانته گفته است که تساوی در خانه رقیب  خود ولفسبرگ بد نیست. فکر نمی کنید بهتر است بعد از تساوی با تیمی عصبانی شوید؟

“سخنان وی احتمالاً از یک زمینه خاص استخراج می شد. همه می دانند که ما فقط وقتی پیروز می شویم خوشحال می شویم و این کاری است که ما می خواهیم بدون در نظر گرفتن رقیب خود ، انجام دهیم. شاید بعد از بازی با توجه به نتیجه مسابقه بین دو تیم دیگر در گروه و این واقعیت که هنوز در صدر جدول هستیم ، کریستانته گفت که یک تساوی بدترین نتیجه نبود.”

“ما همیشه می خواهیم پیروز شویم و همه بعد از بازی واقعاً در رختکن اذیت می شدند زیرا ما این کار را نکردیم. کریستانته یکی از جاه طلب ترین بازیکنان اینجا است. من عمل را به کلمات ترجیح می دهم و کریستانته یکی از رهبران ما و یکی از خواستارترین بازیکنان تیم ست‌.”

اشتباهات زیادی در مورد توپ نهایی بازیکنانی مانند جاستین کلایورت و نیکولو زانیولو رخ داده است. آنها کارتهای زرد زیادی هم گرفتند. من مطمئن هستم که آنها با گذشت زمان دقیق تر می شوند – این همه بخشی از رشد به عنوان یک فوتبالیست است. البته باید پیشرفت کنیم و موثرتر باشیم.”

“در مورد کارت های زرد ، من فکر می کنم برخی از آنها درست بودند و برخی از آنها نه. ”

آیا تابحال فکر کرده اید که  اسپینازولا را به عنوان یک جلو چپ  بازی بگیرید؟

“نه ، این چیزی نیست که من الان در نظر گرفته ام.”

راجا  ناینگولان گفته است که شما برای بازی در رم به شخصیت نیاز دارید و این که فضای رم از نظر رادیو و تلویزیون تفاوت چندانی با جاهای دیگر ندارد.

“من نمی خواهم در مورد سخنان وی اظهار نظر كنم. این نظر اوست. این چیزی است که در ساخت مسابقه گفته می شود ، شاید با هدف ایجاد نوع خاصی از فشار. من این را می فهمم اما ترجیح می دهم در مورد آن اظهار نظر نکنم.”

“در مورد فشار وجود دارد ، من فکر می کنم هرکسی دوست دارد این نوع فشارها را داشته باشد. اگر نمی توانید آن را تحمل کنید ، نمی خواهید آن را به عنوان یک فوتبالیست حرفه ای بسازید. آنچه می بینم و احساس می کنم حمایت مداوم از تیم ماست. طرفداران بسیاری از افراد که به ما اعتقاد دارند و یک فضای شگفت انگیز در خانه ایجاد می کنند و ما را نیز از آن دور می کنند ، این چیزی است که می توانیم به آن افتخار کنیم و قدردانی کنیم. شما همه جا تحت فشار قرار می گیرید ، به خصوص هنگامی که می خواهید چیزهایی را بدست آورید.”

“چه کسی دوست ندارد این نوع فشارها را داشته باشد؟ اگر نمی توانید از پس آن برآیید ، می توانید یک قطعه زمین را به دست آورید و سیب زمینی یا هر چیز دیگری را پرورش دهید ، پس آرامش بیشتری خواهید داشت. بازی کنید و باید آن را بپذیرید. ”

آیا انتظار داشتید نیکولا کالینیچ بهتر عمل کند؟

“من فکر می کنم همه می دانند که این اولین شروع در مدت زمان طولانی بود ، بنابراین او هرگز به بهترین وجه خود نمی توانست باشد. او می تواند بهتر انجام دهد و من مطمئن هستم که او می خواهد. شما این را می دانید زیرا او‌ در گذشته عمل کرده بود.او در حمله با کیفیت ست. مطمئناً از نظر تناسب اندام و درک او با سایر بازیکنان بهتر می شود. ”

کالیاری چهار گل از 9 گل خود را از روی سرها به ثمر رسانده است. آیا فدریکو فازیو و کریس اسمالینگ بهتر از خوان مسیح و جیانلوکا مانچینی برای این بازی مناسب هستند؟

“اگر شما سعی می کنید کاری کنید تا به شما بگویم که فردا  مدافعین مرکزی چه کسانی بازی می کنند ، من برای آن نمی گویم.”

کریستتانته یا ورتو کدام یک در پستی که کمبود دارید بایستی بازی کند؟
” این بار برای من راحت است که انتخاب کنم و شما باید حدس بزنید که چه کسی بخاطر تمام غاییبین بازی خواهد کرد، هیچ چیز از جزییات نخواهم گفت.”

این بازه زمانی وضعیت رم چگونه خواهد بود؟انتظار چه نوع بازی ای در برابر کالیاری دارید؟
“انتظار بازی بسیار سختی را دارم آن هم در برابر تیمی که فصل را فوق العاده آغاز کرده. آنها در دور خوبی از نتایج به سر می برند. ما از میان بازی های فشرده و زمان کوتاه برای ریکاوری به این بازی آمده ایم. بچه ها در وضعیت جسمانی نسبی خوبی قرار دارند و امیدوارم توانایی لازم برای برد در بازی فردا را داشته باشیم.”

چه کسی بهتر و مناسب برای بازی در حفره ایجاد شده در ترکیب است؟ کریستانته یا ورتو؟ پاستوره توانایی 2 بازی در 3 روز را دارد؟
“در این لحظه انجام دو بازی در سه روز برای پاستوره سخت است. بعنوان نقش بازیساز،کریستانته قبل بازی کرده در این پست، در عین حال سبک بازی مان بازیکنی میطلبد که دارای قابلیت های مختلف در آن پست باشد، چونکه شماره ده ما وظایف مختلفی دارد و فضاهای مختلفی ایجاد میکند. با شرایط ایجاد شده باید از بین این دو یک انتخاب داشته باشیم.”

چه کار باید بکنید تا دیگر جلوی مصدومیت ها گرفته شود؟
“قصد ندارم وارد جزئیات هر مصدومیت و مشخصات مصدومیت ها شوم. هر کاری که میتوانیم میکنیم تا جلوی مصدومیت ها گرفته شود؛ باشگاه طبق داده ها و اطلاعات علمی در زمینه پیشگیری از آسیب دیدگی ها بسیار حساس و دقیق است.
مصدومیت های همسترینگی در این مرحله از فصل بیشترین مصدومیتی است که اتفاق میافتاده و ما فقط یک مورد از آن را داریم. اگر چند مورد بیشتر از این نوع مصدومیت داشتیم آن وقت شاید میتوانستید به ضعف در برنامه هایمان ربط بدهید مشکلات را.
اغلب مصدومیت های قدیمی هستند که دوباره تشدید شدند، یا مصدومیت های که اتفاقی پیش آمده که با این اینها نمیتوان کاری کرد و نمیشود مقابله کرد، مثل زاپاکوستا، پلگرینی و بووا. بعضی موقعیت های مشخص را نمیتوانید کنترل کنید.
سوال اصلی این است که آیا برای مقابله با مصدومیت ها تلاش میکنیم و پاسخ مثبت است، بله. این چیزی نیست که فقط در رم ااتفاق میفتد بلکه در هر تیمی مانند ما که در مسابقات مختلف به مصاف رقبا می روند این مشکلات وجود دارد.
حالا سوالی که من دارم این است که اگر این مشکلات برای تمام تیم های بزرگ اروپا که در سطح بالای مسابقات رقابت میکنند پیش می آید، پس این یعنی همه ما اشتباه میکنیم،یا همه ما بی کفایت در کنترل این مشکلات هستیم؟ یا تمام این بازی های پشت سر هم برای فوتبالیست های حرفه ای هست؟ این چیزها فقط در رم اتفاق نمیفتد،در هر تیمی که رسانه ها متمرکز هستند روی تیم و البته هر جایی که تیم ها در بازه های زمانی کوتاه بازی های زیادی انجام میدهند این مشکلات وجود دارد.”

فلورنزی چطور است؟
“متاسفانه درمان نشده و ریکاوری نشده. امروز بخاطر آنفولانزا در خانه استراحت کرد و با تیم تمرین نکرد.

پائو لوپز در دروازه خواهد بود؟
“بله فردا بازی خواهد کرد”

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *